Skip to content

Păcăleală

29 September 2010

Miroase atat de tare a toamnă incât am senzatia că, printr-un vicleșug, se pregătește de primavară.

Sa pacalim ploaia de azi.

7 Comments leave one →
  1. 29 September 2010 19:41

    Najpa fontul cu care sunt semnate pozele: e exact ăla cu care scrie “Halloween” pe diversele produse specifice perioadei respective. Bostanul rânjitor lipseşte, cu lumânarea dinlăuntru.

  2. madelin permalink*
    30 September 2010 08:13

    Priviti si dumneavoastra numai la zorea, poate va trece oripilarea.

    • 30 September 2010 13:09

      Mă uit la zorea şi văd că v-aţi pus acoperiş modern, din ţiglă metalică. Felicitări! Wetterbest, cumva? Da’ plasticul ăla opac din gard e cam hm-hm… Oricum, pare o casă pusă la punct, zugrăveala gardului şi a casei cred c-au fost făcute în acelaşi timp şi destul de recent. Marfă unde locuiţi!

  3. 30 September 2010 08:16

    aici la mine e frig rau, am dat deja drumul la centrala. nush zau ce o sa facem la iarna… ma consolez insa cu o supa fierbinte de dovleac 😀

  4. 30 September 2010 19:58

    “Stati sa vedeti ce strada mi-am tras!”

    Meserie maximă! Există însă şi o problemă: judecând după mărimea arborilor, după casa “cubistă” care se iţeşte din marginea dreaptă a pozei şi după acoperişul şi streaşina casei alăturate, sunteţi într-o zonă veche. Ia ziceţi cinstit: aţi cam demolat o bătrânică pentru a o construi pe asta, corect? Păi frumos e să ne distrugem trecutul şi patrimoniul? Eh?

  5. madelin permalink*
    30 September 2010 20:12

    Io n-am daramat nimic. Am luat-o cu totu’

Leave a Reply

