Skip to content

Campanie auto

2 Octombrie 2010

Am tot intrat pe site-ul celor de la „We did it, Romania!” ca sa vaz cum se incheie in mod profesionist o campanie. N-am vazt. Care a fost concluzia generala a campaniei? Cu ce se compara aceasta campanie, care sunt criteriile de referinta? Cate tone de gunoaie s-au strans? Cum a fost strans gunoiul, selectiv? Cine s-a ocupat cu ridicarea sacilor stransi? Ce se intampla cu gunoiul strans, este reciclat? Cati bani a costat campania? Cat de buna a fost organizarea? Care sunt detaliile contractelor de sponsorizare cu firmele „implicate”? Etc. N-am vazut nimica. Doar nume de sponsori, numere, decupaje din ziare, pauer-pointuri, povesti si un joc.

Ca sa nu fiu inteleasa gresit, respect tuturor dreptul de a face asa cum cred de cuviinta. Asa cum pretind si eu de la altii sa respecte dreptul meu de a avea o opinie si de a scrie despre ea.

Sunt convinsa ca intre participantii voluntari au fost si oameni plini de entuziasm, intentii bune si idealism. In fata lor, jos palaria!

Preambulul asta lung si controversant l-am scris penca am si io o idee de caNpanie.

Vreau sa cumparam autocolante (la-nceput pot sponsoriza io achizitia):

Sursa

Si sa le lipim pe parbrizele masinilor tuturor nemernicilor care parcheaza pe trecerile de pietoni. Sau pe trotuare, blocand trecerea de tot. Pe care nemernici sa-i dam apoi in gât si la politie. Eu am inceput sa fac poze cu masinile in culpa.

Bucuresti si Ploiesti, macar!

Se ofera voluntari?

Vrun sponsor, ceva?

2 comentarii leave one →
  1. 3 Octombrie 2010 09:07

    UAU!! Io mă bag!

  2. 3 Octombrie 2010 10:12

    Adresa corectă (funcţională) este: http://parchez.ca/ .

Lasă un răspuns

