Skip to content

Am fost la Schimb de Carti

3 October 2010

Am fost la prima editie a Schimbului de Carti de la Ploiesti, ca tot anuntasem.

Mi-am luat 5 carti, jumatatea si copila (si ea inarmata cu vreo 3 carti pentru copii) si am purces. Am vizitat intai barul Irish din coasta Omniei, dar nu era ala. Intalnirea era la Irish-ul de pe Vasile Lupu, strada aia cu politia, ristaurantul e imediat  dupa cladirea unde faceam io scoala de brokeri. N-am beut Guiness, nu aveam chef de nimica alcoolic, se vede ca am imbatranit si ma dor… si afara e toamna-spre-iarna. Pân la urma am lungit o limonada.

Venisera deja cativa oameni cu carti. Si au mai venit pe parcurs. Era si un tatic cu un baietel care avea un Harry Potter cred, insa au plecat repede din cauza fumului. De aia a plecat si Miru (care m-a bombanit ca de ce i-am zis ca o sa fie mai multi copchii :-)).

L-am cunoscut pe Andrei, organizatorul. Cel care a scris deja o carte, proza. Si care are si desene expuse pe un perete al localului. Desene cu copii, mostly. Si care are si o trupa, cu care face cântări.

Am cunoscut-o apoi pe Oana, care scrie pe bookblog. Si care venise cu trenul din Bucuresti, unde locuieste acum, e ploiesteanca, ia lectii de pantomima cu Dan Puric si m-a recunoscut drept madelin, si a zis ca-mi ceteste blogul, si a strigat-o si pe Miru pe nume. Am cam ramas masca, zic sincer!

L-am cunoscut si pe Gabi, care face teatru cu pitici din clasele primare, la un liceu ploiestean. Si cu care am vorbit un pic despre ideea organizarii unui schimbdecarti pentru copii.

Si am citit cateva poezii de-ale Sabinei, care-si publicase recent o carte de versuri. Cel mai mult mi-a placut poemul dedicat de ea lui Ion Stratan.

Si am vazut multi tineri, frumooooosi, si desteeepti, si normaaaali, de-mi era mai mare dragul.

Eu venisem cu carti pe care sa le schimb de tot, dar poti si sa dai / iei o carte cu imprumut pana la viitoarea intalnire. Care, by the way, e programata deocamdata pe 14 noiembrie (a doua duminica din luna).

Eu am venit acasa sa cetesc cu:

Razboiul fluturilor – Paul Cernat. Andrei Ungureanu,  pentru ca e cu fluturi, bien sur

si Cantec de leagan – Chuck Palahniuk, pentru ca pe asta n-as fi cumparat-o veci 🙂

Eu am dus (si le-am lasat lui Andrei):

  • Lumea in oglinda – Grid Modorcea
  • Cantec in amurg – Lilian Harry
  • Ultimul refugiu – Warwick Deeping
  • Alice in Tara Minunilor – Lewis Caroll
  • Cine suntem – Dan Puric

Aaaa, si a fost si un paparazzo care ne-a facut poze din toate pozitiile, maine creca apar pe feisbucuri.

Sper ca intâlnirea de azi sa le poarte noroc organizatorilor. Pe viitor se pot face multe, si citiri de fragmente de scrieri (ca un cenaclu), si impartasit impresii despre carti citite, si club de carte pe un anume autor, si altele. Timp si loc sa avem, timp si loc. Si tutun, pentru fumatori.

(m-as duce la o intalnire si in Bucuresti, sa fur idei :-))

5 Comments leave one →
  1. mamica_de_sebastian permalink
    4 October 2010 09:17

    OOO,ce fain.Si eu vreau…Da n-am carti decit in suedeza deci nici o sansa sa fiu populara.Glumesc…dar imi place cum ai descris atmosfera..

  2. 4 October 2010 17:38

    Îmi pare bine că Mihu e om serios şi nu merge cu babacii la parastase din astea.

    @Mihu: Respect, moşule!

  3. madelin permalink*
    4 October 2010 18:07

    😛
    Da’ de unde stiti cum e? Ati participat sau tot cartile, sireacele?

  4. 5 October 2010 09:16

    care e regula, dai cartile care nu-ti plac sau cele pe care le ai in mai multe exemplare? eu ma despart greu de cartile mele, chiar daca pe unele nu le-as mai citi inca o data.

  5. madelin permalink*
    5 October 2010 18:30

    Redsky, pai am scris in articol. Poti sa dai cartile si de tot. Insa principiul este sa le dai cu imprumut. Andrei scrie pe o lista cine ce carti a dat si a luat. La intalnirea urmatoare, le recupereaza fiecare pe ale lui.

Leave a Reply

