Skip to content

Spicuiri din Puii de compuneri *)

6 October 2010

sau “Temele pentru acasa ale Mirunei continua”

————–

La engleză “O poveste despre un prieten imaginar”

“Jessica is my imaginary friend. We play a lot after I do my homework and she does her imaginary homework”

***

La Educatie Civica “Scrieti un text despre ce ati făcut la ora de Educatie Civica”

“După matematica am stat cuminti (cum nu se intampla de obicei) si am asteptat să inceapa ora de Educatie Civica. La ora de Educatie am vorbit despre educatie. Doamna ne-a dat de scris pentru acasa un text despre ce am facut la ora de Educatie Civica”

***

La română “O zi de toamnă”

“Frunzele s-au ingălbenit. Dacă te duci la munte o sa vezi ca si cum ar fi o pătură aurie. Păsările si animalele, unele, au plecat in tările calde”

————–

*) titlu inspirat de Sandra & Mădălin, minţi dibace şi jucători cu cuvinte

5 Comments leave one →
  1. 6 October 2010 22:05

    am citit o carte f draguta de cecilia ahern care se numea asa, mai mult ca sa vad ce citeste fiica-mea. tare dragute scrierile fiicei tale 😉

  2. madelin permalink*
    7 October 2010 09:10

    Uite ca auzisem de Cecelia Ahern (zice ca numele ei real e Cecelia Ní hEachthairn, Irish). Daca sunt f dragute cartile ei o sa le cumpar si eu. Io am vazut filmul PS I love you
    Multumesc!

  3. 7 October 2010 18:06

    Aia de la Educaţie Civică e esenţa recursivităţii infinite. Alde M.C. Escher, gen.

    Demenţiale primele două. Sunt pe bune, sau inventate?

  4. madelin permalink*
    7 October 2010 19:08

    Nu stiu cum e cu Escher ca io nu sunt intelectuala, insa toate sunt inventate de Miruna (ca deaia exista tagul Mirunisme); astea de azi in caietele de teme. Doamna lor invatatoare nu ne lasa sa intervenim in procesul creatiei 🙂

    Io ma gandeam ca ce-ar fi sa ma duc dupa-pasarile si animalele alea…

  5. irina permalink
    8 October 2010 00:52

    Geniale scrierile Mirunei, toate trei foarte originale! De fiecare data ma fac sa rad cu pofta 🙂 Mi-a placut ideea cu “imaginary homework” a prietenei imaginare si felul in care a fentat raspunsul la tema de la educatie civica. Sa nu mai zic de fraza cu “animalele, unele, care au plecat in tarile calde ” care e absolut delicioasa! Sa ne mai povestesti!!

Leave a Reply

