Skip to content

Sa dam cuvântul copiilor

10 October 2010

Aseara am fost la o nunta in familie, si ne-am reintalnit patru familii de cumnati si verisori. Ne-am grupat strategic, ei la ei si ele la ele.

Domnii au povestit despre materiale de constructii, pretul terenurilor, performantele autoturismelor si apoi s-au uitat la meciul Romania-Franta pe un ipod.

Noi, doamnele, am vorbit despre copchii si bineinteles tot despre copchii. Si despre perlele lor. Iata:

Bogdan, clasa a III-a

Scrieti o compunere cu subiect la alegere

Subectul ales de Bogdan: “Ziua in care era s-o mierlesc

Intriga: el, o masina si o trecere de pietoni

Ultima fraza: Si asta a fost compunerea mea!

Tot Bogdan, se joaca pe computer un joc in care are un magazin de arme si armuri. Cum credeti ca si-a botezat magazinul virtual? “Mai ieftin de atat nu se poate“. Caveat emptor!

***

Tudor, clasa a II-a

“Mami, sunt asa de fericit ca abea mai pot sa respir!”

“Pai de ce, Tudor, ai luat vreun FB?”

“Nuuuu. Pur si simplu e vineri, iti dai seama?

***

Victor, 3 ani, mama lui vorbeste la telefon cu cineva, el vrea sa afle ceva EXTREM de important. Vazand ca mama-sa nu-l baga de seama zice: “Mami, tu intelegi in limba romana?

***

Miru, tema la engleza, trebuie sa compuna propozitii negativ si interogativ, la prezentul simplu

“Do you sometimes fly to the hot sun?” (No I don’t. I often fly to the cold moon)

“Do I say the homework?” (You or maybe the students)

“I don’t do long homeworks” (Me neither. My boss is always pissed off because of this)

“He does not wash the many toys” (He barely wash the few hands)

“She does not buy oranges, apples and blouses” (Only trousers, din princip)

2 Comments leave one →
  1. 13 October 2010 22:18

    I (6 ani): Stii cat de rau e Rares?
    Eu: Cat?
    I: Foarte rau. Ne jucam de-a ha..he..haelogii si mi-a spart ametistul!!!!
    Eu:?
    I: Cum se cheama aia care sapa dupa pietre?

    Si azi am aflat ca mama unei prietene – care face emisiuni la TV – e “filmatoare”… deci trebuie sa facem ceva cu profesiile.

    Nu m-am mai bagat in discutia despre Herta pentru ca ma simteam ca un musafir nepoftit la o masa intre prieteni, dar trebuie sa spun ca m-a mirat ca Alina Mungiu a fost pusa laolalta cu ceilalti. Mie articolul ei mi-a placut si m s-a parut o foarte calma, dar ferma asezare a lucrurilor. Si intr-o perspectiva foarte umana.

  2. madelin permalink*
    14 October 2010 07:45

    Hahehaologii si filmatoare suna fain 🙂

    Cat despre discutia despre Herta Muller, io am zis sa adun cat mai multe reactii, nu neaparat de rau sau de bine, ci semnificative in peisajul “intelectual” actual.

Leave a Reply

