Skip to content

Medecinală

15 October 2010

Am vorbit cu multă lume. Cu multă lume am vorbit despre chestia asta. Adică-cu toata lumea cu care am vorbit si care-si facuse analizele medicinale de sânge, că la medecina muncii, că de voie, că de nevoie, că la cerere, că la controlul anual de ziua lui. Si la absolut toata lumea asta ii iesise colesterolul mare.

Oare ne-a mărit Doamne-Doamne limita la colesterol si noi n-am aflat?

PS
A-nceput sa-mi cam placa ă-ul.

5 Comments leave one →
  1. 15 October 2010 20:59

    ei da! chiar asa este! cu o mica mentiune doar, n-a marit-o doamne-doamne ci industria farmaceutica ca sa-si vanda “pilulele minune” pline de viermisori…
    am dat peste povestea asta mai demult si mi s-a parut foarte interesanta, atat de interesanta incat am facut si o insemnare pe blog (unde rar mai scapa cate o nepoveste :))
    uite aici:
    http://blogulluimosu.blogspot.com/2009/12/despre-dumnezeu-si-mana-sa-dreapta.html
    e tare interesant tipul si mai ales ceea ce spune

  2. 15 October 2010 21:54

    nu mai stiu exact cat se vorbea in interviul acela despre colesterol si valorile lui, dar uite aici un alt link care vorbeste foarte clar
    http://arvaalcommunication.com/2010/08/dr-mihnea-dragomir-vorbeste-despre-adevarul-privind-hipercolesterolemia/
    iar limita s-a micsorat nu s-a marit (gresiram amandoi)… 🙂

  3. 16 October 2010 09:25

    face parte dintr-o conspiratie!

  4. madelin permalink*
    16 October 2010 12:13

    Mosu, multam pentru lincuri.

    Impricinatule, io nu zic. Dar ma mir.

  5. 16 October 2010 21:37

    Solutia este slanina afumata cu usturoi muscat taraneste direct din catel si palinca. Io asa am facut si dupa câtiva ani am avut analize beton! Ia uite:
    http://danvaideanu.blogspot.com/2010/08/vizita-medicala-frantuzeasca.html

Leave a Reply

