Skip to content

Intrebare existentialista 1

23 Octombrie 2010

De unde stie motanul meu, care doarme in fundul casei, ca eu sunt in bucatarie , cu usa inchisa, fara zgomote culinare?

6 comentarii leave one →
  1. cora_ permalink
    23 Octombrie 2010 17:18

    asta ma intreb si eu depre catelul meu. De unde stie ea ca atunci cand ma ridic din pat o fac pentru a merge la bucatarie si nu la baie, spre ex. Ca se ridica si ma urmeaza automat, numai cand merg la bucatarie, niciodata cand merg la baie. 🙂

  2. 24 Octombrie 2010 07:57

    Exact de acolo de unde stie si motanelul meu ca am intrat in scara blocului si urc scarile.
    Ma asteapta exact la usa,lucru confirmat de fiul meu,care il vede cum tasneste si se duce acolo.

  3. 24 Octombrie 2010 09:43

    păi o fac şi ei după ureche ca să zic aşa. „fără zgomote culinare” dpdv al urechii noastre de om, pisica te aude şi cum respiri unde.

  4. diligentreader permalink
    24 Octombrie 2010 10:17

    Uite de aici stie

  5. 24 Octombrie 2010 20:30

    Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare ” nuci si usturoi” :)Te astept sa ni te alaturi 🙂

  6. 26 Octombrie 2010 00:38

    Si cateii nostri ne simt de cand iesim de la metrou…iar cand suna interfonul Tina noastra intra in reverberatie…ei simt! 🙂

Lasă un răspuns

