Skip to content

Coincidente

28 Octombrie 2010

Sunt curioasa, dar stii cum, foarte curioasa cum ar fi aratat blogul asta scris de Madelin la 10 ani? Ori la 19 ani? Or la 29 de ani? De la 35 incolo stiu.

PS

Azi, in goana dupa jobenul cu dovleac sclipitor si poseta in forma de pisica cu soarec gri inauntru (cumparate pe strada Latina), am dat, din pura intamplare, peste strada Corbeni si a sa casa olandeza, stiuta de la un drag amic (fost virtual):

Sursa: Vlad (adica amicul cel drag)

***

Si am mai gasit fotografii frumoase:

Sursa: Razvan

***

Sursa: Andrei

***

Eu, ca de obicei, n-am avut fotorasnita la mine.

PPS

Tot cautand poze, am gasit si albumele cu comori noridamar (Bucuresti, Bucuresti-case disparute, SOS).

3 comentarii leave one →
  1. 29 Octombrie 2010 02:25

    Frumos post!

  2. andreea permalink
    29 Octombrie 2010 14:57

    hm… n-ai niciun jurnal intim, ceva, din perioada respectiva? te intreb deoarece oamenii care au blog cred ca au inceput cu un jurnal. daca ai asa ceva si te induri sa ne reproduci si noua un fragmentel, ne-am putea face si noi o idee despre cum era madelin pe atunci.:)

  3. 30 Octombrie 2010 21:53

    vai, casa olandeza, ce m-a fascinat si pe mine cand am vazut-o prima oara!… 🙂 daca nu aveam o cunoştinţă care locuia pe strada Corbeni, nu aş fi ajuns niciodată acolo

Lasă un răspuns

