Skip to content

Halăuin

31 Octombrie 2010

„Should we trace Dracula while we’re in Romania?” asked the English-man landed in my office.

„Who’s Dracula?” I said.

„A famous Romanian vampire!” answered him.

„I’m just teasing you. We use him (even we haven’t invented him) to collect the F (*)-fee from you”.

„What’s a F-fee?”

„Tax on naivite :-). But the castle itself is wonderful and worth paying a visit”

***

Apropo de naivitate, iata un mod inteligent de a capta atentia si a castiga fani pe Facebook.

Pasi de urmat pentru a vedea fantoma din castel

Daca primiti poza in Inbox sa mi-o trimiteti si mie  😉 🙂

***

Halloween universal valabil:

Fantoma galactica

(sursa: NASA Astronomic Picture of the Day, October 30, 2010)

si fantoma cu stele cazatoare (o observa cineva?).

(sursa: NASA Astronomic Picture of the Day, October 29, 2010)

***

Ai mei mascati (Miru si Mihu au fost la party-uri organizate pe la scolile lor de profele de engleza, iar cotoiul a dormit tot halloweenul):

PS

(*) foolishness, la fel ca jucatul la loterie (6 din 49 gen)

6 comentarii leave one →
  1. 1 Noiembrie 2010 02:18

    Foarte dragut. Poza cu cotoiul este perfecta pentru icanhascheezburger 🙂

  2. 1 Noiembrie 2010 09:50

    eu mi- am pazit motanelul , sa nu imi sufle in lumanarea din dovleac.

  3. andreea permalink
    1 Noiembrie 2010 18:15

    pana si monalipsu a avut palarie de vrajitoare. snif!… toata lumea (literally) a avut palarie de vrajitoare… numai eu nu! :(((((((((((

  4. madelin permalink*
    1 Noiembrie 2010 18:36

    Sageata, pentru ICANHAZ tre sa inventez o bula ganditoare si habarnam cum sa sune. Idei, anybody?

    Scorpio, al meu nu stie sa sufle-n lumanari, hihi

    Andreea, palaria aia o luasem rezerva tot pt Miru.

  5. 2 Noiembrie 2010 10:39

    WAZ DAT? AH, FLEAS. HUH, KAINDA BIG. ENIBODY PLIZ?

Lasă un răspuns

