Skip to content

Another just-wish list

4 November 2010

Targul de carte KILIPIRIM Bucureşti

Cand: intre 10 si 14 noiembrie 2010, intre orele 10.00 si 20.00

Unde: Galeriile Dalles

Am cetit detalii pe RomaniaNormala.

(sursa: Radio Smart FM, 107.3 MHz, postul de radio pe care il ascultam in birou, cu muzichii vechi si frumoase, fara reclame, fara vorbarie multa, fara glume rasuflate. Adica un radio perfect! )

***

Concert Vaya con Dios Bucureşti

Cand: 11 noiembrie 2010, ora 23.00

Unde: Club Fratelli Studio (Pescariu Sports & Spa)

Mai multe amanunte am cetit pe goingout.

(sursa: mie mi-a zis seful az dimineata, ca a cetit pe un stalp)

***

Spectacol de Teatru

Regina Mama

“Regina Mama” de Manlio Santanelli, cu Olga Tudorache (81 ani) si Marius Bodochi.

Unde: Teatrul National Bucuresti, Sala Amfiteatru

Cand: duminica, 7 noiembrie, 2010 ora 19.00 (later edit: nu mai sunt bilete, a sunat colega mea la teatru)

Spectacolul a depasit 250 de reprezentatii, din 1997 pana azi.

La spectacolul asta ar trebui sa o aduc pe bunica mea, daca nu as fi atat de monotona, marginita si rutinata.

(sursa: blogul SmartFM)

5 Comments leave one →
  1. 4 November 2010 16:33

    uite, buna treaba cu kilipirimul! danke schon!

  2. gicu permalink
    4 November 2010 22:18

    La “Regina Mama” am lacrimat…

  3. 5 November 2010 14:38

    ce as veni eu !!!,
    dar mi-e teama…….

  4. 8 November 2010 17:58

    Când vezi câte evenimente culturale notează Madeli la ea pe blog te întrebi când o mai avea timp să meargă la şedinţele cu părinţii, s-o ajute pe Miru la lecţii şi să facă papanaşi. În realitate… eh, vise, cucoană, vise!

  5. madelin permalink*
    8 November 2010 19:53

    Pai, Mr. Smart, deaia se si numeste just-wish!
    Sunt precisa ca dumneata esti multitasking, io una nu fac fatza.

Leave a Reply

