Skip to content

România, zodia Sagetator

1 Decembrie 2010

Sagetator as in Stefan cel Mare, care facea abuz de sageti cand construia manastiri aiurea pe coclauri.

***

„Mama, dar de câte ori s-a unit România?” m-a intrebat Miru.

„Pai, până a nimerit!” i-am raspuns eu incurcata.

***

***

O sa lipesc aici un text pe care l-am primit prin email de la un vechi si intelept amic, Mandigeo.

„LA MULTI ANI, ROMANIA!

La multi ani tuturor celor nascuti pe pamantul Romaniei, oriunde s-ar afla!

Indiferent de actualele sentimente nutrite, exista o realitate : un colt din Romania este locul unde am aparut in acest univers………loc ce nu poate fi confiscat nici de catre  altii si nici chiar de catre propriul simtamant…”

***

Cica pana si „in numele lui Obama” ne-a felicitat…

***

Si o sa mai spun ca nu o „tara ca afara” imi doresc ci una locuita in totalitate de oameni cu mentalitate, atitudine si comportament ca prin unele, anumitele „nord-afarele”…

No comments yet

Lasă un răspuns

