Skip to content

De fiecare data e altfel…

24 Decembrie 2010

… chiar daca Nasterea e aceeasi, de 2000 si zece ani incoace.

De fiecare data e altfel, chiar daca noi am vrea sa tintuim timpul si sa-l facem sa ne slujeasca.

De fiecare data e altfel, chiar si atunci cand nu ne gasim tihna si linistea sufletului.

De fiecare data e altfel, insa mereu, speranta.

(sursa foto)

Am aflat cu totii Vestea, chiar asa, in era digitala.

Asa ca mai bine radem, glumim si ne veselim.

hihi.

(sursa)

PS

Eu una nu am facut curatenia generala ceruta de Marea si Secreta Adunare a Gospodinelor Vorace de Pretutindeni.

Nu m-am spovedit si impartasit, asa cum e cerut la Cartea Sfanta.

Nu am cumparat curcan therefore nici nu l-am gatit.

Nu am in bar destule bauturi pentru toate zilele libere (later edit: ba da, acuma am 🙂 )

Prin urmare (click)

Insa:

De astazi sunt in concediu.

Am gasit la magazin pachet cu caltabos, lebar, toba si slaninutza.

Am luat si un cozonac bio, in drum spre tren.

Sarmalele fierb incet in cuptor.

Frate-miu e ajuns acasa, de prin Europa inzapezita.

Ai mei sunt toti sanatosi, in jur.

Afara e soare si frumos.

Se aud colindatorii.

Miru si Mihu isi impodobesc camerele cu simboluri.

Asa ca (click):

Asa ca (click):

Asa ca (click):

ne urez:

Un Mos Craciun fericit!

O iarna fabuloasa!

No comments yet

Lasă un răspuns

