Skip to content

Ziua lui Vali

14 February 2011

Motto: hey me, I love you! (daca se poate)

Cica ce-ti doresti de ziua Sfantului Valentin?

Eu am primit o bomboana de ciocolata in forma de floare si o punga cu creveti, apud Miru, iar azi m-am cumparat singura un set de lupte antirid.

Mie mi-a furat inima acest inel istoric (e de pe la 1800), vazut pe siteul muzeului Victoria&Albert din Londra

Asadar, ce e Valentina?

Bineinteles, bucuria florareselor (era una azi la metrou Victoriei care vindea ghiocei grasi si lalele slabe).

Pentru baieti:

Mihu mi-a spus ca accentul britanic nu mai e asa in voga, acum se poarta accentul irlandez

Pentru fete:

Nu mai fiti asa greu de gasit!

Iar pentru cele mai potrivite posibil-cupluri:

Vesnica yet surmontabila dilema

Fapte diverse:

– cica prima felicitarea de Valentina a fost trimisa din inchisoare de insusi sfantul, indragostit aflandu-se el de fiica temnicerului

cele mai romantice filme din lume incep si se termina cu Casablanca

chimia sexelor se intregeste numai prin citit

Malaezia se opune (la ei iubirea se declara altfel)

– poti sa declari iubirea in doar 6 cuvinte (remember five months and twenty years)

– pana si un husky stie sa spuna Te iubesc! (ce-o fi asa de greu pentru barbatii de pretutindeni)

– idee dedecoratbaia pe 14 Februar

Apropo, mie cea mai sexy scena de film ever mi se pare aia dintre Tom Cruise si Renee Zellweger, pe veranda.

De pe site-ul PostSecret, ceal mai haios motiv de despartire:

“My ex-boyfriend thinks I broke-up with him because he cheated on me. The real reason is he spoiled the ending of the last Harry Potter book for me”

ceea ce mi se pare corect. Asa ceva nu se face.

Totusi, n-as fi atat de categorica-ka trollmâţele:

Asadar

(sursa: creca flickr)

PS

Azi am cumparat primele martisoare de anul asta: un fluture, un cerc complet, un elefant turcoaz, o fetita pictata pe lemn, doo bufnite, o inima strapunsa de Amor (asta e pentru pretena lui Mihu).

PPS
Ah, si mi-am luat si pene turcoaz de pus pe cap, desi NU ma duc la Balul Operei din Cluj, na!

No comments yet

Leave a Reply

