Skip to content

Masuri imediate impotriva depresiei de iarna

25 Februarie 2011

Motto

I yam what I yam! (vorba Larei)

de la CW Wells

via Drawn

***

La teatru, Micul Print, la ODEON

***

Targ de martisoare, la Muzeul Taranului Roman

***

Nu te ingrijora mai mult decat e cazu’!

***

Stai cu ochii in soare!

***

Fa o lista cu lucruri simpatice si chiar un panou inspirational!

Varianta!

***

PS

M-ar tenta si sa reconstitui curcubeul, impreuna cu sase prietene!

Plimba-te la brat cu prietenele, fiecare imbracata intr-o culoare a curcubeului de sus si pana jos

PPS

Sau sa dau o fuga pana la Brno!

PPPS

Sau sa miros levantica! (merci pentru inspiratie, forevergreen!)

BONUS

Martisor de bloggeri celebri!

I-as ruga si pe bloggerii necelebri sa facem asa ceva, dar stiu deja ca suntem prea individualisti si lenesi. Fara nerv, domne’! Nici revista aia n-am inceput-o!

PS

E o legatura intre Micul Print si martisorul de bloggeri celebri, cine se prinde e destept!

10 comentarii leave one →
  1. Radio33 permalink
    25 Februarie 2011 13:02

    Dă o fugă până la Brno și ia-l și pe Tapiru cu tine. Și dacă chiar te duci, ia-mă și pe mine.

  2. 25 Februarie 2011 13:18

    Brno, CZ, Czech Republic, March 30th, 2011

    heh

  3. 25 Februarie 2011 18:44

    Io croşetez: albastru cu roşu, albastru cu alb, roşu cu albastru, roşu cu verde, roşu cu albastru, albastru cu roşu. Nu pretind nimic. Vedem.

  4. dunia permalink
    25 Februarie 2011 21:52

    Eu as alege galben pentru plimbarea cu fetele. De sus pana jos. 🙂

  5. 26 Februarie 2011 10:14

    Baiatul lui Cristi China e Micul print… He-he, like father like son, actors…

  6. madelin permalink*
    26 Februarie 2011 10:31

    Radule, ma tem ca nu o sa dau nici o fuga. Asa sunt eu, procrastination first! Nu am fost eu la concert in Bucuresti, daramite… Ploiestiul e o insula izolata de lume, e greu sa gasesti rute usoare, populate, drept la tinta.

    Tapire, hehe, da’ ar fi frumos nu? Mai ales ca nu schimbi prefixu’!

    Biancas, o sa–tz iasa un curcubeu fantastic, caruia o sa-i poti spune povesti si prepara ceaiuri de rooibos, in serile cu luna sfert.

    Dunia, ce idee buna ai! Mi-ar placea sa aflu ce culori ar prefera alte cetitoare.
    Eu as cam vrea verdele.

    Carmen, avem o castigatoare desteapta! (ca restul inca dorm, hihi)
    Da, ce familie draguta!

  7. diligentreader permalink
    26 Februarie 2011 16:49

    eu vreau rosu

  8. 26 Februarie 2011 17:02

    Eu n-am depresie de iarna, da’ daca trebuie sa am, as vrea de primavara, si m-as trata plimbându-ma cu prietenele tale îmbracate în verde crud, verde cu putin galben tomnatic.

  9. Blegoo permalink
    27 Februarie 2011 02:12

    Vine și revista, nu trebuie să mă inghiontești, că n-am uitat.
    🙂

  10. madelin permalink*
    27 Februarie 2011 11:42

    Blegoo, vorba unui personaj celebru de forum, „faza s-a fasait!”

Lasă un răspuns

