Skip to content

La multi ani, Mihu!

28 Februarie 2011

Nu reusesc nici un moment sa realizez ca esti la un pas de a avea, legal, carnet

Ca ai trecut deja prin experiente de veatza care, pana nu demult, mi se pareau atat de indepartate de copilaria ta privita de o mama-closca

Ca m-ai invatat atat de multe chestii pe care nu as fi avut de la cine sa le aflu, daca nu mi-ai fi fost prin preajma

Ca mai ai atat de putin pana cand vei avea in fata ta atatea posibilitati, atatea alegeri, atatea necunoscute

Ca esti, pur si simplu, tu, si asta e de ajuns, in ciuda dadacelilor mele ingrijorate!

Credit: poze imbigubate cu photofunia

9 comentarii leave one →
  1. diligentreader permalink
    28 Februarie 2011 14:43

    La multi ani!

  2. 28 Februarie 2011 14:46

    La multi ani!

  3. 28 Februarie 2011 15:38

    La multi ani! Si sa va bucurati unul de altul mult timp de-acum incolo…

  4. 28 Februarie 2011 17:05

    Mulți ani trăiască,
    mulți ani trăiască,
    laaaaaa muuuulți aaaaani!
    🙂
    (Știu, nici mie nu îmi vine să cred cînd mă gîndesc la Gogoscharski. Vezi și postul meu de azi.)

  5. dunia permalink
    28 Februarie 2011 22:12

    La multi, multi ani pentru Mihu. Si un zambet duios pentru mama closca. 🙂

  6. B.deComp permalink
    28 Februarie 2011 22:43

  7. Vlad permalink
    1 Martie 2011 00:35

    La mulţi ani!

  8. 1 Martie 2011 09:26

    la multi ani!

  9. 5 Martie 2011 14:29

    La mulți ani și viață frumoasă!

Lasă un răspuns

