Skip to content

Deci asa nu se mai poate!

10 Martie 2011

De maine refuz categoric sa mai port manusi!

Ori suntem primavarateci ori nu mai suntem.

6 comentarii leave one →
  1. 11 Martie 2011 12:37

    Eu sunt si mai categorica: vreau sa renunt la geaca de iarna si la ghete. Imi scot adibasii din debara!

    Abia astept calduraaaaaaaaaaa!

  2. 11 Martie 2011 13:36

    de, bre, ce sa va fac daca fumati si poluati si produceti globa warming? ce, credeati ca global warming inseamna automat caldura?
    se’ntampla asa, ghetarii din artctica si groenlanda se topesc aducand apa rece dulce multa in nordul atlanticului, si astfel incat Gulf Stream -ul nu mai circula recte nu mai aduce apa calda in nordu’ atlanticului, recte partea aia de europa intra in ice age in timp ce restu’ lumii sta la soare

  3. diligentreader permalink
    11 Martie 2011 14:32

    Eu mi-am lasat manusile azi- dimineata, dar mi-au inghetat mainile. E o primavara sovaielnica.

  4. diligentreader permalink
    11 Martie 2011 14:39

    Lasa, Tapirule, ca nu mai conteaza ca o sa avem ice-age( acum vreo 4 ani, am asistat la o videoconferinta la British Council, in care rusi si britanici ne explicau ca global warming inseamna ca intram in ice age, ha, ha. De ce or fi mai numit-o warming, n-am priceput). Tocmai am citit ca incepem sa ne revenim,noi, oamenii, si dupa Iron Age, reintram, incet, incet , in Bronze. Ca doar de-aia vorbim cu accent englezesc toti. Ce daca Golden Age e la mii de ani distanta in viitor, important e ca am intrat pe ascendent.

  5. 12 Martie 2011 20:04

    păi tocmai am explicat de ce global warming produce, pe alocuri, ice age.

Lasă un răspuns

