Skip to content

Cei 40 de mucenici

11 Martie 2011

Macinici moldovenesti, copti de mama

Macinici muntenesti, la fert

Rezultatul final, alaturea cu nuca pisata, coaja rasa de lamaie si lime si scortisoara, pentru servire dupa gust

13 comentarii leave one →
  1. B.deComp permalink
    11 Martie 2011 17:39

    Ahaaa… Aia moldovenesti sunt cu muc ? 🙂

  2. 12 Martie 2011 15:28

    bombe de calorii mucenicii astia, dr buni ȘD

  3. vera permalink
    12 Martie 2011 21:32

    Nu maninc mucenici, dar daca ar fi sa aleg, i-as alege pe cei moldovenesti, zeama aia nu mi se pare apetisanta.
    Anyway, ce voi a-tzi spune e ca vad ca a disparut ADD-ul si celelalte boli de lingurica si au aparut floricelele de pe cimpii. O schimbare salutara, brava, ma bucur.
    Miine au anuntzatara 19 grade, adica si la tine cam tot asha.
    Mobila este pictata? Din aceea?

  4. madelin permalink*
    13 Martie 2011 09:48

    B.deComp, nu am mancat niciodata mucenici cu mac! Sunt cu miere si nuca.

    eln, asa e!

    Vera, pai se cerea schimbatul la fatza! Am fost afara, erau 20!!!
    Cat despre mucenici, habarnai ce perzi.
    Mobela nu ie pictata, ca nu m-a lasat consortul :(. O zis ca io am ales antichizata in dormitor. E claseca. Si cu bar, shit, scuzatz. Da’ ma razbun io! De aia pictata aproape sigur o sa iau cand renovez la Plostina. Si-mi fac si o camera marina, na! 🙂

  5. vera permalink
    13 Martie 2011 11:33

    Nu e greu si poate sa nu fie nici foarte scump. Iaca o mostra:
    http://www.homeinteriorszone.com/interior-decoration/home-decoration/add-to-your-home-design-a-nautical-touch/
    (Mie imi place mult dormitorul).

    In fine, la Plostina poate ca s-ar potrivi mai degraba ceva de tip cottage, decit de tip marin. Dar tu o sa faci cum vrei si cum potzi. My exit line insa este – pt. ca vreau satz ridic morala: are si el dreptul la opinie, daca tu te-ai impus la mobila din dormitor; asha e drept.

  6. diligentreader permalink
    13 Martie 2011 16:39

    Camera marina? Zi-mi si mie ce e aia. Da-mi idei.

  7. 13 Martie 2011 16:46

    Ai ceva ascendanta moldoveneasca bag sama, aia copti de mama sunt sfintisori (nici nu mai e nevoie sa spui moldovenesti, doar acolo sunt sfintisori), cu miere si nuca.

  8. madelin permalink*
    13 Martie 2011 17:47

    Vera, da, da, gracias, o sa culeg idei marine! La Plostina io vreau rustic de Provence! (oi fi snoaba dar imi place mobila pictata de nu mai poci!).

    Diligenta, pai e asa: o sa bat scandura pe pereti si o vopsesc in albastru marin (bleu, turcoaz gen), o sa pun plase decorative pe care prind scoici, melci si pietre cu gauri. Improvizez si fo ancora. Busola si alte instrumente, obligatoriu. Pat in forma de vapor (hihi, la noi in Ploiesti exista o casa in forma de vapor, ce-mi mai place!!!). Masa de cafea in forma de cufar cu tinte. Mai strang idei.

    Dane, dak aveam ascendenta ziceam direct sfintisori 🙂

  9. diligentreader permalink
    13 Martie 2011 19:02

    !. Priceput cu marina.
    2. Casa in forma de vapor? Ca-n Mary Poppins?
    3. De ce Provence si nu Transilvania?
    http://www.mobilapictata.ro/ro/mobila%20noastra.php

  10. vera permalink
    13 Martie 2011 21:37

    Draga, desigur. Cottage inseamna provence. Chintz, mobila veche de lemn, obiecte numai din materiale naturale (fii atenta, fara plastic – fara fire multe sa se vada, computere, televizoare, gadgeturi pentru aia si ailalta), caut io o poza acushi, doar spune-mi CARE camera.
    mai bine itz caut un dormitor si o camera pt. Miru.

  11. madelin permalink*
    14 Martie 2011 11:14

    Vera, la Plostina avem trei camere micute-micute. Nu o sa fie televizoare, calculatoare sau alte gadgeturi moderne. Poate doar un radio cu lampi 🙂
    Bucataria e separata. Baia o sa fie si ea la fel, separata.

    Hihi, Miru se extaziase la magazinul de mobela la vederea unei calesti a Cenusaresei, in care se afla un pat (conditionarile astea mentale cu printzese sunt inegalabile). Pana la urma am convins-o ca e prea mare pentru asa ceva si o sa luam doar un baldachin cu fluturi, atuncea cand o sa-i coboram patul, ca acusj ea doarme la etaj iar dedesubt are masa cu fotoliu-urs.

  12. grrl permalink
    14 Martie 2011 14:17

    Am venit si eu sa vad putin ce mi e nou pe la gospodina [care nu inteleg de ce pune ea ratata la titlul blogului] si acum nu mai pot sa plec, ca am vazut minunile alea de mucenici asa de perfecti si tot incerc sa gasesc o metoda cum sa maninc mucenici care sunt, pentru mine, virtuali… Blame the scientists care sunt ei inca asa in urma cu technologia…

    Eu vreu cate putin din amandoua felurile, ca eu sunt asa o persoana care nu pot sa ma decid usor, si cand stau in fata bunatatilor, vreau putin din toate…

  13. madelin permalink*
    16 Martie 2011 14:42

    grrl, welcome pe pagina gospodinei ratate! de ce ratata? Pi scrie la About 🙂
    Dar stiu sa fac si ciorba, hihi.

    Pentru degustare, te invit la anul, de macinici, la Ploesti!

Lasă un răspuns

