Skip to content

Parca, parca

28 Martie 2011

Se dezprimavareaza nitel.

Ieri

Azi

Asteptam provincia! (cu costum de baie)

3 comentarii leave one →
  1. vera permalink
    28 Martie 2011 21:22

    mada – prietena mea Irina, care a fost la mine ieri, la o cafelutza, mi-a adus forsythia furata de pe strada. Gasesc ca nu mai incape loc de nici un dubiu.
    Eu cred ca iritarea noastra legata de iarna de anul asta vine din faptul ca ne-am dezobishnuit ca iarna sa fie iarna. Aici, in sud, unde majoritatea iernilor trecute au fost fara zapezi si friguri extinse. In fapt, asta a fost o iarna mai normala decit multe altele, din anii precedentzi, dar cred ca noi ne-am dezvatzat. Cai imi aduc aminte, de exemplu, de data de 27 martie 1993, cind a fost o ninsoare atit de mare si babana, ca nu au circulat trenurile vreo 2-3 zile si am ramas stranded la Constantza, cu 2 americani infriguratzi dupa mine. Iar nametzii, cind in fine am ajuns in Bucuresti, erau de peste 1,50 m inaltzime. Pe 29 martie!

  2. diligentreader permalink
    28 Martie 2011 22:47

    Dupa ziua de azi,eu cred ca am intrat in noua era glaciara. Mai era cate o ninsoare in alti ani, dar mai erau si multe zile frumoase si calde. Inmugureau copacii si mai dadea si o ninsoare. Dar acum e frig adevarat, patrunzator. Asta nu-i primavara. Poate mai spre vara, incolo, vine si martie.

  3. dunia permalink
    1 Aprilie 2011 22:03

    Pozele sunt bestiale. 🙂

Lasă un răspuns

