Skip to content

La numaratoare de carti

30 Martie 2011

Duminica trecuta.

Si mi-au iesit cu virgula.

Si praf, nene, praf…

Intr-o succesiune then & now:

vs

***

vs

***

vs

***

vs

4 comentarii leave one →
  1. 30 Martie 2011 10:57

    Eeee, da’ ce ordine ai făcut după aia! Curățenie de primăvară! (Trebuie, vai, să facem și noi… sper că domnu’ Inginer preia spălatul ferestrelor, că avem o grămadă…)

  2. 30 Martie 2011 12:33

    Felicitări pentru eforturi şi pentru rezultate! Ca vechi colecţionar de cărţi ce mă aflu, am o oarecare idee prin ce ai trecut…

  3. 31 Martie 2011 21:51

    Hehe! am văzut colecţia de la Nemira… 🙂 [two thumbs up]

  4. 1 Aprilie 2011 09:13

    mie dintre toate cartile cel mai mult si mai mult mi-au placut nisele alea din perete; artistice!

Lasă un răspuns

