Skip to content

M de la…

9 Aprilie 2011

Eram in Bucuresti, studenta, cu cateva saptamani inainte de Marele Eveniment. Concepeam invitatiile de nunta si am realizat ca putem broda ceva pe marginea initialelor noastre: M & M.

Mai tarziu. Eram in maternitate, asteptand sa vina pe lume baietul cel mare. Doar ca pe atunci nu stiam inca cum il cheama. Chiar asa: 9 luni ma gandisem la tot felul de chestii, dar nu la un nume. Stand pe patul de pre-travaliu, mi-a venit brusc ideea sa-l cheme invers decat pe fratele meu. Deci Mihai-Cristian.

Mai tarziu. Eram acasa, cu vreo doo luni inainte de data programata pentru cezariana (habarnaveam ce e, abea cu vreo 28 de ore inainte de a veni pe lume aveam sa aflu ca e fetita). Ma gandeam ca acum ar trebui sa fiu mama responsabila si sa-i aleg numele din timp. Nu ma hotaram ce sa fie, cand, subit, mi-am privit palma. Evrika! L-am rugat pe Mihu, care avea fix 6 ani, sa aleaga el numele, de fete dintre: Mara, Milena, Maria, Miruna, Mirona, Monica, MarieJeanne. Si el a ales: Miruna. De baieti nu mai stiu minte ce a ales.

Deci M de la familia 4M, cum suntem cunoscuti in stratosfera.

Imaginea de evrika din palma cu pricina:

(post scris cu inspiratiune de la un concurs)

One Comment leave one →
  1. 9 Aprilie 2011 23:29

    Impresionante conexiunile între numele celor din familia voastră 🙂
    Ce clară e litera în palmă!

Lasă un răspuns

