Skip to content

Nu m-am hotarat…

9 Aprilie 2011

… care imi place mai mult.

Asta

Sau asta.

PS

Pustoaica din ultimul filmulet e Cleopatra Stratan, deci un mic avantaj fete 🙂

5 comentarii leave one →
  1. madelin permalink*
    11 Aprilie 2011 17:38

    Irina, mai degraba asta:

    (adik fara prezentatorii de diminetzi devreme)

  2. diligentreader permalink
    11 Aprilie 2011 19:09

    Si mie tot cea originala imi place, nu a bloggerilor.

  3. 11 Aprilie 2011 20:41

    Eh, eu credeam că e de ales dintre cover-uri, originalul fiind hors concours.
    Nu mă omor după băieții ăia doi (cum de altfel nici după majoritatea celor din original) dar varianta asta față în față mă face să râd de fiecare dată.

  4. madelin permalink*
    12 Aprilie 2011 07:42

    Ah, nu stiam ca asta era originalul. Am crezut ca originalul o fi vrunu numai cu Dan T. si taxiul lor.

Lasă un răspuns

