Skip to content

Abea azi…

1 May 2011

… am simtit de-a binelea imprimavararea.

Au inflorit castanii si glicinele.

Si liliacul, asta conteaza mereu.

Si lacramioarele, la tiganii de la iesirile din metrou.

PS

Si mi-am luat si perdele noi, iac’asa!

PPS

pentru ca am cetit azi o poema in care in loc de “prăpăstii” io am inteles “păpădii”, io-te ce am inventat:

“de-om cădea fie si-n păpădii,

om trece raiul ca flăcăii.

pe cer ard pături si paturi

si ploo cu cocori” (cu accent pe primul o)

3 Comments leave one →
  1. diligentreader permalink
    2 May 2011 15:17

    Pe cer ard stele în păduri
    Şi ploo cu cocori.
    Om trece raiul ca pe mături,
    Şi n-om cădea în păpădii.

  2. 2 May 2011 19:36

    io zic că s-a împrimăvărit ca în fiecare an, când încep să constat gagicile de pe stradă

  3. madelin permalink*
    3 May 2011 16:50

    Diligenta, multpreatare!

    Tapire, Octavian zicea pe fb ca au iesit, in sfarsit, baietii frumosi pe stradele si alei. Inclin sa-i dau dreptate 😀

Leave a Reply

