Skip to content

Carte de vise XXVI

5 Mai 2011

Am visat ca voiam sa urc un munte prapastios in tenesi. N-am avut coraj asa ca am luat-o la vale, cu o grija difuza ca o sa ma ratacesc. Am ajuns intr-o alee de parc cismigiu, plina de cafenele, buticuri si terase. Si apoi intr-o gara maramureseana, unde cateva femei cu veste negre mi-au zis ca ele merg la Sasarman iar io in partea ailalta.

Am visat un urs care dadea tarcoale prispei de la Plostina. Afara lumina un bec chior iar in casa era pusa slanina la uscat.

Si, mai ales, am visat ca eram desteapta.

4 comentarii leave one →
  1. 5 Mai 2011 11:10

    trebe sa insemne si visele astea multe ceva! ca uite taman ce mesteream si io la niste personagii care se lamenteaza pe marginea viselor, mai ales ale celor cu ochii deschisi, dele de care nu mai stii daca pasesti pe lumea asta sau ailalta…
    si pe urma-s ceilalti care uite n-au deloc (cum is io), si asta iar e intrebator…

    si fiecare vis in sine trebe sa insemne ceva; uite de exemplu cica ursu (mai ales, da maimai ales daca-i viu si da tarcoale prispei de la plostina) cica-i semn de greutate pe suflet; o fi asa, n-o fi asa, si bat oamenii astia apa in piua, cine mai stie…?!

  2. 5 Mai 2011 16:01

    Doar ultima parte a visului e reală, draga mea, dar nu tre’ să fii supărată că, trezindu-te, ai rămas fără slănină 😉

  3. madelin permalink*
    5 Mai 2011 17:13

    Mosu, io am visat de cand ma stiu. Si-si ;-).
    Greutate pe suflet n-am, ursul ala parea chiar prietenos.
    Poate becu’chior sa-nsemne ceva! (ca tre sa fug prin tarile calde si luminoase, ie clar!).

    Arcadia, zau ca eram mult mai desteapta ca de obicei, hihi.
    O colega de serviciu draguta cazuse prada unei inscenari, directorul general era indragostit de ea si pusese un bonus pe gasirea unei chichitze avocatzesti iar io puneam neste intrebari sherlocholmiene de statea matza-n coada!
    Slanina am in congelator!

Trackbacks

  1. Început de roman – Corespondent de Război | VERONICISME

Lasă un răspuns

