Skip to content

Dislexie

9 Mai 2011

Cand, la incercarea mea de a ‘impartasi’ un link, facebookul mi-a dat mesajul (textual): „Serverul găsit cererea dumneavoastră confuz şi nu este sigur cum să procedaţi” am scris: creca mesajul vine de la Obama. In loc de Osama.

***

In loc de crâmpeie de paradis am cetit crampele de paradis.

***

In loc de muffins pufosi am cetit muffins părosi.

***

In loc de ghidul de sanatate am cetit ghiulul de sanatate.

***

In loc de „circa 150 de militari au…” am cetit „creca 150 de militari au…”.

***

In loc de ciorbă rădăuţeană am cetit ciorbă redundantă.

***

La serviciu, in loc de coduri pentru proceduri am cetit cadouri pentru proceduri.

***

In loc de πR2 am cetit piper patrat.

***

In loc de la diverse legume am cetit diverse lagune.

***

In loc de „Be open to whatever comes next!” am cetit „Be open to sex!”

***

In loc de „raii mahalalei au postit” am cetit „raii mahalalei au prostit”

***

M-am uitat la ceasul calculatorului si in loc de 09.29 am vazt 09.79 si-mi era perfect egal.

***

In loc de magic potion an cetit magic position.

***

In loc de „icoana pe nume Trihirusa fiind folosita la diverite procesiuni” am cetit „…fiind folosita la diferite presiuni”

***

In loc de comisioane cu noroc am cetit sifoane cu noroc.

***

In loc de crocolili am cetit crocodili. Si asta de muuuult, de tot, hihi.

***

In loc de „a guy who loves life” am cetit „a guy who loves wife”

***

In loc de „15 motive ca sa vizitezi Romania” am cetit „15 motive ca sa violezi Romania”

***

In loc de Semenic-Cheile Carasului am cetit SemiCheile Carasului

***

In loc de „I am a mermaid” am cetit „I am married”.

***

In loc de „the secret weapon of great leaders” am cetit „the secret weapon of great lovers”

***

In loc de „depression is so overrated” am cetit „borgesian is so overrated”

***

In loc de „pe Transfagarasan se vinde sorici la taraba” am cetit „pe Transfagarasan se vand scoici la taraba”

***

In loc de „statele ar trebui sa legifereze casatoriile pe intrenet” am cetit „stelele ar trebui sa legifereze casatoriile pe internet”

Ce se-ntampla, doctore?

6 comentarii leave one →
  1. Blegoo permalink
    9 Mai 2011 17:11

    Astenie dă primăvară… zice veterinaru’ bleg.
    🙂

  2. 9 Mai 2011 17:13

    E de la încălzirea globală! =))

  3. 9 Mai 2011 19:43

    Nu știu ce se întâmplă, dar se pare că le ”nasolești” pe toate…

  4. diligentreader permalink
    9 Mai 2011 21:08

    Nu le nasoleste, dimpotriva. Obama e mai bine ca Osama;crampele in paradis sunt ” ca sarea-n bucate”, te scutesc de plictiseala; de ce parosii sunt mai buni decat pufosii cred ca nu e nevoie sa argumentez, iar ghiulul duce cu gandul la aur, comoara, etc, e bine sa ai un ” ghiul de sanatate”, nu doar ghid. Acum, dupa atata gandire pozitiva, poate iese si soarele odata!

  5. 9 Mai 2011 21:10

    Welcome to the club. Mi-e lene sa-mi scotocesc creierii sa dau exemple (si nici memoria nu mai este ce-a fost) dar am recunoscut simptomul.

Lasă un răspuns

