Skip to content

In mintea copiilor

1 Iunie 2011

Remember Omidee si Club Anda? TipTopMiniTop? Arlechino? Feriti-va de magarus? Ba da!Ba nu!? Abracadabra?

(emisiunea Abracadabra, TVR, 1991)

Marian Ralea – Eu pot, eu sunt magician

Poti tu sa aduci lumea aproape
Cat sa incapa intr-un mar?
Cu pestii ce traiesc in ape
Poti sa vorbesti intr-adevar?
Tu, ca voinicul din poveste
Poti creste-o zi cat intr-un an?

REFREN:
Eu pot, eu sunt magician

De pe ecran ma uit la tine
Ma uit la tine, eu te vad
De nu te-astamperi sa stii bine
Ma supar rau si fac prapad
Tu, cand la sotii iti e gadul,
Poti tine serpi intr-un ghiozda?

REFREN:
Eu pot, eu sunt magician

Poti tu ruga norii de pe munte
Sa toarne ploaia intr-un pahar?
Poti face iarba sa se-nalte
Cat o padure de stejar?
Tu poti cu o motocicleta
Sa navighezi intr-un lighean?

REFREN:
Eu pot, eu sunt magician

Toate acestea si mai multe
Stau numai in puterea mea
Cine nu crede sa m-asculte
De-aceea sunt magician.

„Incepe Maricianul!”, zicea Mihu.

Magicianul Marian Ralea.

Abramburica, Mica si Colombina

Povesteste Abramburica cum se intalneste ea acum cu cate o mamica de mana cu cate o fetita:

Mamica zice: uite-o pe Abramburica!

Fetita zice: Nu! E Mimi de La bloc.

(foto)

Iulia cea mica

(sursa)

Acum Miru se uita la Hanna Montana, Sirenele H2O si High School Musical, neste porcarioare stupid-dragute importate din US.

(un articol misto mai vechi la Krossfire)

PS

Pe vremea mea, de fiecare 1 iunie desenam hora mondiala a copiilor, neintelegand niciodata cum o fi sa te intalnesti cu oameni care vorbesc alta limba.

No comments yet

Lasă un răspuns

