Skip to content

Cugetari

3 Iunie 2011

Mi se pare prostesc sa ai pretentia la consideratiune vesnica, prin definitie, din partea celorlalti, numai pentru ca:

– ai implinit 60 de ani sau

– ai o anume profesie (de exemplu profesor de chimie) sau

– conduci un ONG sau

– ai aparut la TV sau

– ai scris 5 carti care ti s-au si publicat sau

– o revista glossy ti-a luat un interviu sau

– ai un picior mai scurt si unul mai lung sau

– ai sani sau

– ai nascut 3 copii / n-ai nascut nici un copil sau

– l-ai cetit pe Baudelaire in original

– etc

Mi se pare ca stima trebuie sa se castige cumva.

Si mi se pare si mai stupid sa pretinzi aceasta consideratie pe internet.

In schimb, mi se pare patetic sa renunti, tot pe internet, la adapostul anonimatului sau dezinhibitiei, la respect, bun-simt si masura.

Inseamna ca doar atat va ramane, din personajul tau: o fantoma alcatuita din pixeli de condescendente, arogantze, sarcasme si rautati.

O fantoma fugind de realitate, ajungand, in final, sa se certe in oglinda cu propriile fantasme, umori si uri.

6 comentarii leave one →
  1. 3 Iunie 2011 11:37

    Eh, nu „consideratiunie” vesnica :)) , dar o personalitate, o iesire din tipare -merge 😉

  2. madelin permalink*
    3 Iunie 2011 11:49

    Perlla, n-am inteles nimica.
    Io vorbeam de consideratiune vesnica din partea celorlalti. Am completat si in text, poate asa se-ntelege.

    PS
    Vezi ca blogul asta nu e cetit de nimenea. NImenea important pentru marketing, that is.

  3. 3 Iunie 2011 12:25

    se cheamă Symbolic capital/a>

  4. 5 Iunie 2011 19:23

    Imi place lista 🙂 dar nu stiu daca am inteles bine cum e cu anonimatul.
    Eu una cred ca si pe mediul virtual e frumos sa ne prezentam. Altfel putem arunca in stanga si in dreapta cu noroi fara sa ne asumam vreo responsabilitate.

  5. 5 Iunie 2011 19:25

    in mediul virtual voiam sa spun 🙂

  6. madelin permalink*
    5 Iunie 2011 19:37

    Pai, Olivia, in virtual nu sunt prea multi care se prezinta pre numele din buletin.
    Dar sa stii ca sunt si din cei care arunca cu noroi pre numele lor adevarate, fara nici o chestie.

Lasă un răspuns

