Skip to content

Dislexia recidiveaza

10 Iunie 2011

 

Incercand io sa vaz cum s-au imbracat vedetele la o gala aniversara hipster-ecologista, si cetind un articol dintr-o revista lucioasa, in loc de:

În loc de „71.587 de puieti plantati” io am cetit „71.587 de pufuleti plantati”

 

6 comentarii leave one →
  1. 11 Iunie 2011 15:28

    Vezi ca pe unele drumuri exista indicatoare care anunta „ciorbe deosebit de periculoase” :))
    Mi-am imaginat cam cum ar arata ce citesti tu pe langa. A fost fain. Multumesc!

  2. madelin permalink*
    12 Iunie 2011 08:15

    Hi, hi!

  3. 13 Iunie 2011 16:56

    eee… asta nu-i nimic; eu fusei la carrefour si vazui in galantar ditamai pastravul „somonizat” pe care l-am citit „pastrav sodomizat”;
    acu o relatie nepotrivita tot trebuie sa fi avut el de-a iesit cum a iesit…

  4. 14 Iunie 2011 07:26

    întrebarea mea e, chiar dacă’i corect, ce e aia „păstrăv somonizat”?..

  5. madelin permalink*
    14 Iunie 2011 07:51

    Un pastrav innobilat! (obnubilat?)

  6. 14 Iunie 2011 15:00

    ooo… tapire, nu cred ca vrei sa stii ce patimeste un pastrav ca sa ajunga „somonizat”… 😉
    asta-i cam ca aia cu „recunosti ca esti mistret?”…. 🙂

Lasă un răspuns

