Skip to content

Din nou despre spam

29 June 2011

Sunt sigura ca recunoasteti personajul:

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio*** – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai. Am găsit întâmplător blogul tău, […] Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. […] Pe radio * se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. […] Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri. Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id sau un e-mail […], pentru a discuta mai multe.
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

1. Tot spam e. Chiar daca e muncit si politicos.

2. Iete ca io vreau sa ascult muzica necenzurata (adica facuta cu toate cele 7 note muzicale). Jos cenzura armonica!

3. As vrea si io inregistrarea cu subiectul ales din blogul meu, discutat la radio.

4. As vrea si io inregistrarea cu subiectele alese din multele bloguri pe care le frecventez, si unde am dat, la comentarii, peste acest continut fix si iezapt identic.

5. Iete ca am combinat si io un mesaj asemanator (pe care l-am compilat dintr-un comentariu “inspirat” pe care l-am lasat eri la crocodili crocoLili). Copirait pentru fraza de inceput: Miru.

Buna ziua, as vrea sa va pot spune: “numele meu este:…” dar nu pot intrucat n-am 5 pronume (astea de obicei migreaza la primele semne de caldura, adverbele sunt alea care salasluiesc cu berzele-de-Martie).

Nu am nici biro lincos de schimb valutar voluntar, dar ne mai gandim, ne mai razgandim, poate punem de o schimbare de mame, de tate, de aipiuri, de extensii (oare ce extensie are o arhiva?!?).

Nu am nici macar un timpan ca o membrana radio, care sa faciliteze scurgeri de informatii dispuse riguros intr-un aranjament lagranjean euforic.

Insa azdizdedimineatza, promovandu-ma singura pe mine mie, ca poetul, pardon, ca Poetul, am zis “ce-ar fi sa nu mai pastrez secretu'”?

Nu ma astept la niciun raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ, anticipat sau pasticipat.

Stima sanatoasa ca fuga va dorex.

Si multumiri bune sau nebune, functie de anotimp.

Sanatate!

acu tre’ sa-l plantez.

6 Comments leave one →
  1. biancas permalink
    29 June 2011 17:55

    Hahaha, eu am mai şi răspuns, făcîndu-mă definitiv de baftă, deşi era numai un spam ordinar. Da, dar eu am activată obţiunea sbam, aia be ce bana mea de criterii funcţionează? Ei, oleacă de limpaj injurios tot şi-au luat…

  2. 29 June 2011 20:04

    cumva radio *soapta vesela*? 😀
    textul suna familiar…

  3. madelin permalink*
    29 June 2011 20:23

    @d.orin
    shhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

  4. 30 June 2011 07:23

    da’ ai văzut câți de muți au fost intervievați de radio-șoapte?

  5. 30 June 2011 07:23

    mulți da’ muți… mi-a ieșit altfel…

  6. 2 July 2011 10:53

    Ma rog, ca fac reclama sau nu, prefer sa dau nume pe net atunci cand ma enerveaza in vreun fel…

Leave a Reply

