Skip to content

Sweets

9 July 2011

Am cetit adineaori la Ama:

Tort de inghetata adus la perfectiune cu unt de arahide si alune crocante”

Io creca nu sunt normala: nu imi place nici inghetata, nici untul de arahide si nici cu alunele nu ma impac cine stie ce.

Nu-mi place frisca, nici macar aia naturala.

Nu-mi place budinca .

Nu-mi place aroma de vanilie.

Nu-mi place crema de zahar ars.

Nu-mi place laptele de pasare.

Nu-mi place cremsnitul.

Nu-mi plac marshmallow-urile.

Nu-mi plac bezelele.

Nu-mi plac the spoge-like cakes.

Nu-mi plac checul, sau fursecurile, sau tartele cu fructe.

Nu-mi plac gogosile, nici macar alea glazurate.

Nu-mi plac jeleurile.

Nu-mi plac bomboanele tari, ca dropsurile.

Nu-mi plac mentosanele.

Nu-mi place ciocolata.

Nu-mi plac acadelele.

Nu-mi plac clatitele.

Nu-mi place dulceata de trandafiri.

Nu-mi place serbetul.

Nu-mi place mierea zaharisita.

Nu-mi place rahatul (no pun intended!).

Nu-mi place pandispanul.

Nu ma dau in vant nici dupa cozonac.

Nu-mi place tortul-diplomat.

Nu-mi place profiterolul.

Nu-mi plac papanasii.

Nu-mi place turta dulce.

Nu-mi place martipanul.

Nu-mi place spuma de fructe.

Nu-mi plac savarinele.

Nu-mi place halvaua.

Nu-mi plac napolitanele.

Nu-mi plac tartele.

PS

Nu, nu sunt slaba. Dimpotriva.

PPS

hihi, gasita mai tarziu, apsoulutamente din intamplare, hihi

14 Comments leave one →
  1. 9 July 2011 19:48

    Si eu creca.Altfel, nu se esplica :)))

  2. B.deComp permalink
    9 July 2011 21:15

    Nea Wolf ar vrea sa te’ntrebe : “Da ce’ti place dudue ?” :)))

  3. 9 July 2011 23:51

    Și eu crecă. Dacă nu erau gogoșile alea pe la jumate, eu făceam ulcer până la sfârșit! :))

  4. 10 July 2011 12:12

    Am căpiat de poftă citind ce nu-ţi place :))
    Eu sunt ahtiată după dulciuri şi pofticioasă tare de fel :))

  5. 11 July 2011 09:53

    si io is in medie. You don’t like the cake?
    ok, give me your cakes 🙂

  6. madelin permalink*
    11 July 2011 11:08

    Oh, but I like cake. The one made by my mum, with nuts and cocoa cream.

  7. 11 July 2011 14:20

    ie din familie, nici io nu sunt cu dulciurile
    imi place dulceata de zmeura pe paine cu unt, na. si mierea cu franzela proaspata, tot cu unt. si ciocolata alba, atat.

  8. 11 July 2011 14:24

    Citind lista ta, eu am simtit la mine problema. Pentru ca toate imi plac!

  9. biancas permalink
    11 July 2011 21:24

    Io aş monopoliza toată dulceaţa de nuci – făcută de bunică-mea, care a murit de ani buni -, în rest… fuck cookies, fuck choco, fuck all. De fructe aţi auzit? Fructe din acelea, din pom. Detest zahărul, dacă se pune. Dacă văd o reţetă cu zahăr schimb tot, instant. grrrrrrrbleah – doar dulceaţa de nuci verzi scapă, da’ nici că o mai văd pe undeva.

  10. 11 July 2011 22:14

    Da’ prajitura cu visine? :))

  11. madelin permalink*
    12 July 2011 07:45

    Eco Mami, prajitura cu visine da!
    Si visinata, dulceata de visine, compot de visine, mamaliga cu visine, supa de visine, orice cu visine 🙂

    Bianca, dulceata de nuci verzi, of si mor! Mi-am cumparat un borcanel zilele trecute (a costat exorbitant) numai ca sa-mi aduc aminte de gustul acela din copilarie.

  12. 12 July 2011 10:52

    io am niste inghetata in congelator cumparata de toshiko prin martie… ma gandesc daca nu o fi facut pinguini…

  13. 13 July 2011 08:12

    Am luat lista la rand si pe toate le-am bifat. Nici mie nu-mi plac! ba pe unele chiar le urasc deschis: tortul-diplomat sa piara si papanasii sa se prabuseasca!

  14. madelin permalink*
    13 July 2011 18:14

    De exemplu acest cake, dap!

Leave a Reply

