Skip to content

Din autobuzul 2

1 August 2011

Vazute pe geam:

– Gradiniţa Pişcoţel

– Magazin “Mos Martin la pescuit” – articole de, si anume, pescuit (probabil oceanic)

– Longdog – o saormărie cu altă pălărie

– penca acum cetesc in tren Valeria Sitaru – “Pentru cine bat strazile” – am luat la cetit pancardele: Strada Lopatari, dupa strada Jepilor, dupa strada Carvunarilor, dar inainte de strada Olteni, strada Negoiu si strada Varatec

– o tabla neagra pe care scrie cu creta alba: astazi avem salata de icre, paine coapta pe vatra si multe altele va dorim o zi buna. Tigari n-aveau. Nici jucarii. Nici petarde (la petrecerea mijlociei fetelor popii din Buzau am auzit una buna: “…stii, e o tipa din aia care pocneste pe strada”)

8 Comments leave one →
  1. dunia permalink
    2 August 2011 07:37

    Ce-as mai vrea si eu niste paine pe vatra, dar de aia de la tara, daca s-ar putea si cu niste branza prin ea. Yam-yam…

    • 2 August 2011 17:13

      Deci nu numia mie mi-a lasat gura apa citind.

      • madelin permalink*
        2 August 2011 17:26

        Astazi scria asa cu creta: bauturi cremoase, inghetate delicioase si multe altele va dorim o zi buna

  2. 2 August 2011 10:22

    La capitolul firme: magazin de haine pentru gravide “A cause des garçons” 🙂

  3. 2 August 2011 17:04

    gradinita piscotel, rofl!
    longdog… nu vrei sa stii la ce ALT brand m-am gandit 🙂

  4. 2 August 2011 17:39

    Eu,nu,fir-ar sa fie! M-am prostit rau si nu mai inteleg din prima. ( Lipsa vacantei de 5 ani dauneaza grav creierului. Ma consolez eu..:D)

  5. 2 August 2011 17:41

    Ah, gata! Am vazut. thanks, Madelin.

Leave a Reply

