Skip to content

Pottermore

2 August 2011

Warning: daca nu va place Harry Potter sau mai rau, daca nu stiti cine e, nu cititi.

Astazi voiam sa scriu despre cersetori dar m-am razganditara. Scriu maine despre cersetorii mei versus top 5 Bucuresti.

Domne’, io aflasem de pottermore de pe tumblr (unde afli de toate, mai ceva ca la telejurnal si gossip girls si discovery, intre noi fie vorba).

Pottermore asta e un site creat de sony impreuna cu scriitoarea jk rowlings, pentru fanii HP, site in care acestia vor gasi e-carti, interactivitate cu cetitorii, jocuri, amanunte pe care scriitoarea nu le-a mai scris in carti, posibilitatea de a cumpara ebooks si audiobooks (recitate de Stephen Fry, hihi). Din octombrie se va deschide, free. Dar, daca vrei early registration (si sa fii intre primii 1 meleon), trebuie sa participi la concursul: „7 zile, 7 carti, 7 pene magice”

(nota: pana magica era cea care selecta copii pentru a fi inscrisi la scoala de vrajitorie si magie Howgarts si scria numele lor intr-un registru. Apoi profa McGonnagall citea numele din registru si trimitea bufnite cu scrisori sa-i anunte pe copiii respectivi sa se prezinte la scoala, de la 1 septembrie)

Io am aflat ca s-a dat startul concursului pe 31 iulie de la science. com (pe bune!).

Concursul e asa: timp de 7 zile, la o anumita ora, niciodata aceeasi, pe durata unei ore, se pune o intrebare. Din cartile HP, in ordine (adica pe 31 a fost clue din prima, pe 1 august din a 2-a etc). Raspunsul la intrebare e un numar. Numarul respectiv il pui in coada lincului  http://quill. pottermore.com/, intr-un motor de cautare (de preferat IE ca nu are pop-up-surile si ad-onurile blocate by default). Cautarea asta te duce pe o pagina aleatoare (azi, de exemplu, a fost the guardians.uk). Pe pagina aia tre’ sa descoperi o pana (quill) pe un fond roz . Faci pana sa leviteze, cu mouse-ul, spre susul paginii sau dai click pe ea si ajungi la formalitatile de inscriere. YAY si iu-hu!

In prima zi concursul a inceput pe la 10 (ora Ro). Intrebarea a fost din Harry Potter si Piatra filozofala: cate specii de bufnite sunt desenate pe o anumita chestie. Inmulteste numarul cu 12. Io nu l-am prins in derect.

A doua zi, ieri, concursul a inceput pe la 12.15. Intrebarea, din Harry Potter si Camera Secretelor: in ce capitol se anuleaza meciul de Vajthatz dintre Cercetasi si Astropufi. Inmulteste numarul cu 42. L-am prins in direct. Am trisat si am cautat intrebarea pe gugl. Raspunsul era deja dat, online, pe un forum pe yahoo answers. Asa ca am ajuns derect pe pagina de inregistrare. Desi ma mancau degetele, nu m-am inregistrat, am zis ca tre’ sa fie korekt 🙂

Aseara mi-am scos volumul 3, Harry Potter si prizonierul din Azkaban. Am cetit aseara, am cetit in tren, in metrou, in pauza. Concursul creca a inceput pe la 13.00, io am intrat la 13.30. Intrebarea: cu ce diferenta de scor conduceau Viperinii in meciul cu Cercetasii pana ce Harry a prins hotoaica aurie? Raspunsul era 60 (scor 80 la 20). Inmulteste cu 35. Raspunsul era 2100. Am scris lincul, am intrat pe o pagina guardian si da-i si cauta pana pe fond roz. Nu era, nene! Creca aveam popapurile alea blocate. Pana ne-am gandit sa ne logam de pe un telefon mobel, a expiratara timpul. Damn!

Acu cetesc Harry Potter si Pocalul de Foc care e muuuult mai groasa ca alelalte 3.

Wish me luck tomorrow!

Nu castigi nimic, nah, dar jocul e misto.

Later Edit:

Your Pottermore username is: PixieUnicorn4

Thank you for registering with Pottermore. The registration process is nearly complete. We will send you joining instructions to the following email address

Please check regularly if you have received your validation email. Once the email arrives, all you need to do is click the link to complete the registration process.

If you do not receive an email within a day, check your junk email in case it accidentally went there. Please refer to our Help pages.

lle

Congratulations!
You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October. You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time. We look forward to seeing you. (v-am zis ca nu se castiga nimic, da?)

Bineinteles ca au aparut si mistocarii, hihi:

One Comment leave one →
  1. 12 August 2011 10:18

    :)) ma batea si pe mine gandul sa imi fac cont

Lasă un răspuns

