Skip to content

De ce sunt o gospodină vag neratată

7 August 2011

Pentru ca fiecare deztelenire a arealului casnic si domestic in care vietuiesc, cu perii de sarma, tix, lustruieli cu ziare, dat cada la o parte pentru spalat temeinic dedesubturile, dat aragazul la o parte pentru frecat temeinic dedesubturile etc, se lasa cu dureri musculare dar si cu o satisfactia taNpita a lucrului bine facut, satisfactie care dureaza, nărod, o seara intreaga.

Ce manichiura, fugi domne’ de’aci!

In euforia momentului, se fac si planuri: luni calcat rufe, marti sters praful.

PS

Miercuri fac chutney de vinete, numai asa, de snoaba, ca-mi place cum suna.

8 Comments leave one →
  1. 7 August 2011 23:04

    Să înțeleg că și eu sunt o gospodină vag neratată ? Și la mine se lasă tot cu… și unghii rupte.

  2. Lebăda permalink
    8 August 2011 00:28

    Doar n-ai facut toate treburile alea ieri, DUMINICA?!! Daca da, permite-mi sa-ti spun ca tot ratata ramai! Duminica e zi: de manichiura si pedichiura, de trimis copilul in parc cu taticu sau bunicu, de stat prin casa intr-un furou transparent (intelegi acum treaba cu copilul), de dat muzica mai tare si dansat (singura sau cu sotul),de incercat un machiaj nou… chestii lebadesti, as zice eu! 🙂

  3. madelin permalink*
    8 August 2011 06:45

    Lebada, da, ca sambata am facut mancare, hihi.
    Asa suntem noi, femeile ratate, ne bucuram din nimicuri, io ce ziceam? 😉
    Pot sa spun ca am avut o ratare reusita? 🙂

  4. 8 August 2011 20:08

    Eu zic că tot ești. Dacă erai o gospodină adevarată le făceai pe toate într-o zi, în fiecare zi! :))

  5. 9 August 2011 03:49

    am fost si io gospodina de-asta, da’ m-am vindecat. si ce bine e. 🙂

  6. madelin permalink*
    9 August 2011 11:11

    Irina, sa stii ca mi-a trecut strafulgerator prin minte sa fac asa in fiecare zi, dar mi-a trecut, vorba Corei.

    Cora, si tie cine iti dezteleneste arealurile?

  7. dunia permalink
    9 August 2011 17:09

    Si uite asa, datorita manichiurii, niciodata nu o sa abandonezi blogul, asa ai promis in textul de debut. 🙂

  8. 10 August 2011 00:41

    Madelin, tot eu(noi), dar mai rar ca inainte si e ok. Am adoptat strategii care ma ajuta sa muncesc mai putin: mobile cat mai putine, covoare 0, aspirator central de firul caruia se poate agata oricine(deci si el). Praful e sters aproape zilnic de el(lucreaza acasa si il vede dimineata, in lumina soarelui). Incercam sa intretinem mai mult si merge. Dar sigur ca noi nu suntem decat 2, daca nu numaram catelul si pisoiul… :))

Leave a Reply

