Skip to content

Poveste de adormit wlibberingii

9 August 2011

Mie imi sunau greierii a vara

Tie ti se impleticeau tonurile de apel.

Mie mi se casca o mare tacere in omoplat

Tie iti tremurau in priviri carcase rupte.

Mie mi se afuma cerul bucatariei

Tie ti se intiparea Dr.Hyde in toate venele cave.

Mie imi mirosea a duminica si a ghitari rosii

Tie a ierburi sarate dents-a-la-mer.

Eu priveam scamele de pe covor de aproape

Tu incercai sa imblanzesti telefoanele de seara.

Mie imi reveneau din cand in cand maree si amintiri

Tu ramaneai in urma sinelor, in urma marilor.

Mie mi se facea destul de arome curry

Tu visai farfurii albe si placinte cu mere

Azi miroase a aurore boreale

Azi miroase a vitrine sparte.

E seara, e sambata, e tarziu.

Se preintomneaza.

“Ce stii despre dragoste cu exceptia numelui?”

Rumi tacea si se gandea la nimicuri.

6 Comments leave one →
  1. 9 August 2011 19:00

    Ei, vezi, de-asta mă bucur că ți-a trecut străfulgerarea 🙂

  2. 10 August 2011 07:30

    Mai ai de-astea? Unde? Mai vreau sa citesc,

  3. 10 August 2011 22:47

    Ţie îţi arde de poezii
    Mie mi s-a acrit de viaţa în proză 😀

  4. 11 August 2011 14:25

    eiiii, numa’ viaţă în Prozac să nu fie…

  5. Lebăda permalink
    11 August 2011 21:26

    “Mie imi sunau greierii a vara”

    mie greierii imi suna a romani

    “Mie mi se casca o mare tacere in omoplat”

    in dreptu’? si-n stangul era muzica data mai tare?

    “Tie iti tremurau in priviri carcase rupte.”

    poate cascade…

    “Tie ti se intiparea Dr.Hyde in toate venele cave.”

    in toate cele 4?!

    “Eu priveam scamele de pe covor de aproape”

    le vedeai pe toate?

    “Tu visai farfurii albe si placinte cu mere”

    pacatos vis!

    “Azi miroase a vitrine sparte.”

    deci avem o zi aparte!

    “E seara, e sambata, e tarziu.”

    si vazduhul straveziu…

    “Se preintomneaza.”

    greierul intoneaza…

  6. madelin permalink*
    12 August 2011 07:33

    Irina, peste strafulgerrai trec icstrem de nonsalant. Da’ nu-mi iese intotdeauna, hihi.

    Iulia, nu cred. Ma apuca rar.

    Arcadia, e buna si proza, e buna si proza. Tot cu greieri?

    Tapire, nustiu, ala e roz?

    Lebada, aplauze! (mai ales la ultimele 6).
    Altminteri vene cave poti sa ai si 7, nu? (daca mai adopti 3, that is).
    Iar scamele sunt ca stelele, nimeni nu le-a numarat pe toate.

Leave a Reply

