Skip to content

Teambuilding

21 Septembrie 2011

De maine, cu colegii, pe un hotel plutitor. Daca nu o seca Dunarea de tot. Mergem sa vedem si epava aia scoasa la lumina in Sulina, dupa 21 de ani.

Iaca indeplinirea inca unei dorinte pe care, cu tristete, nu mai stiu cand mi-am dorit-o.

Pe ape!

(am loat suficiente beuturi pentru asa un eveniment restrictiv ca spatiu, sper ca nu o sa ne scoatem ochii unii la altii)

Osadam si la peste:

(foto)

5 comentarii leave one →
  1. 21 Septembrie 2011 19:22

    buildingurile ies cam naspa pe apa fie ele si mesterite in echipa… da in fine….
    citind repejor si in diagonala imi vazu coltul din urma al ochilor: „am loat suficiente becuri pentru asa un eveniment restrictiv ca spatiu, sper ca nu o sa ne scoatem ochii unii la altii” si ma gandeam: „tocmai becuri iti trebuira pentru un spatiul asa restrictiv?! io ziceam ca dimpotriva” apoi problema se reglementa si ma linistii…… 🙂

  2. 21 Septembrie 2011 19:23

    aaa…
    spor la timbilgit!

  3. 22 Septembrie 2011 06:47

    Si eu tot becuri am citit. M-am gandit ca pe Dunare or fi ramas doar d-alea economice si nu voiati jocuri de penumbre in teambuiding. Curand becurile vor deveni marfa de contrabanda, mai greu de gasit decat beuturile.

  4. 23 Septembrie 2011 11:05

    sănudaţi la raţe! 😉

  5. madelin permalink*
    26 Septembrie 2011 08:04

    Raportez:
    Cu beuturile m-am intors inapoi acasa.
    Am prins un pestiuc de 2 centimetri caruia i-am dat drumu’ ‘n apa. Nuamdat la rate, ca plecasera in tarile mai milostive.
    Bucatar excelent (am mancat peste cat pentru un an), servicii excelente pe vas (cica pe patron il cheama Dendrino ca pe compozitor, daca intereseaza pe cineva).
    Am vazt pelicani (un card imens in care a intrat un idiot cu barca cu motor ca sa-i vaza pitzipoancele de aproape), egrete, cufundaci, lebede in zbor ca in povestea aia cu cele 12 lebede, vidre, broaste, tantari (nu prea multi), cai, magari, porci semisalbatici, carasi, stiuci, crapi mici. Cel mai norocos pescar a fost baietelul de 8 ani al unei colege care nu numai ca a prins cel mai mare somotei dar a prins si doi carasi odata.
    Pe Dunare si pe canale e circulatie ca pe Magheru la ora de varf: lotcile au motor, barcile au motor, salupele au motor; apoi vase de agrement, remorchere, hoteluri plutitoare, e o foiala ca sambata in mall. Pe mal, grataragii, cortagii, peturi, pampersi si tampoane folosite, pungi de plaxtic, doze de aluminiu.

    Dunarea in lipsa cu peste 2 metri.

Lasă un răspuns

