Skip to content

Daca Wikipedia are cioturi, io de ce n-as avea si alte povestiri

13 Octombrie 2011

Am inceput blogul acesta prin iunie 2007, nu chiar asa de demult. Adica eram tot matura si abandonatoare de ferigi ca si acum, credeam io.

Pana azi. Cand am descoperit ce alte inocente am (mai) pierdut intre timpuri.

Inca de la inceputurile bloguitului, am salvat ca drafturi o gramada de idei despre care credeam io ca merita sa scriu cu cuvintele mele. Astazi s-au strans ca la vreo 13 pagini word de asemenea cioturi. Trecandu-le azi in revista, am descoperit si aceasta idee minunata pe care voiam io sa o impanez cu filozofie gospodinica:

„ce e fericirea – definirea emotiilor si trairilor de peste zi”

Astazi zic doar hihi si sterg aceasta nastrusnicie din lista mea de scriitoare ratata.

2 comentarii leave one →
  1. 24 Octombrie 2011 22:28

    ce e fericirea-hi,hi!
    definirea emoţiilor şi a trăirilor de peste zi…;)
    las’ că-s io mai po(i)etă! :))

  2. madelin permalink*
    25 Octombrie 2011 23:39

    Almanahe, baga tare!

Lasă un răspuns

