Cross-reference

Nimicuri, de genul ca sunt plina de sambete si duminici, plina ochi.

Would you ever smile at a stranger? Da, la copii straini.

Nimicuri, de genul ca vorbesc degeaba, mai bine as tacea degeaba.

What exactly are you wearing right now? O raceala puternica se pune?

Nimicuri, de genul ca pana la aceasta bantuiala cronica de timp, am invatat ce insignifiant e eul meu si tuul tau. Zadarnicie cu si fara bufeuri.

Have you ever kissed someone whose name begins with the letter ‘B’? What about “S”? What about “T”?  Jur ca nu-i de la mine.

Nimicuri, de genul ca azi e miercuri si fara mine.

Do you care if people talk badly about you? Intr-un mod cu totul si cu totul neasteptat de afirmativ, nu.

Nimicuri, de genul ca pe ganduri.

If you could change your eye color, would you? Dap. Unul verde, si altul din verde in si mai verde.

Nimicuri, de genul ca sunt vizibil de invizibila.

Who was the last person you talked to before you went to bed last night? Cotoiul? Io? Creca io.

Nimicuri, de genul ca black is the new black.

Do you replay things that have happened in your head? Vorba lu’ Sisu, bucata mea de Univers, ce-aveti cu ea?

Nimicuri, de genul ca dupa ce ca eram plina de defecte la figurat acuma sunt plina si la propriu. Si daca totusi e malign?

What are you supposed to be doing right now? Iezapt.

Nimicuri, de genul ca a venit toamna si ce.

Are you nice to everyone? Da, cu everyone else.

Nimicuri, de genul ca ore, geamuri, minuturi, chestii-trestii, sa facem si sa dregem.

Has anyone of your friends ever seen you cry? Nope (whose eyes can be so private and so proud, alea alea)

Nimicuri, de genul ca si maine e o zi si o noapte.

Have your pants ever fallen down in public? Da, pe aproape, inainte de sedinta cu Norvegia mi s-au rupt si nasturu si fermoarul. Am colectat degraba ace de siguranta de la toate secretarele.

Nimicuri, de genul ca sa fii pozitiva, sa fii anionica.

How do you look right now? Crucis, biensur.

Nimicuri, de genul ca da’ si cand m-oi rascula eu…

Name something you have to do tomorrow. Inot, nah, dar nu stiu daca ma lasa aia sa intru cu mucii pe obraji.

Nimicuri, de genul ca o sa strang, nu mai tipa.

If your first true love knocked on your door with apology and presents, would you accept? Ciocanitul la usa? Nu stiu, creca.

Nimicuri, de genul ca ah ce mult as vrea sa am insula mea.

Have you ever loved a Matthew? Creca p’asta l-am ratat. Ptiu, drace. Camille.

Nimicuri, de genul ca pana si melcul are casutza lui.

Who do you have texts from? De la copchii, cel mai des. Texte, tata, texte. Si ma vait c-a-nceput si Miru, ca nu mai ie mica. Poate-i trec lui Mihu, na.

Nimicuri, de genul ca the one and the only.

Ever kissed under fireworks? Buey nene am ametit sa mai raspunz: ploaie, valuri, aurore boreale, nu.

Nimicuri, de genul ca cine iubeste si lasa, ‘i pica tigla de pe casa si se-ntoarce la nevasta.

Has anybody ever given you butterflies? Intr-o noapte de iulie, da.

2 thoughts on “Cross-reference

  1. Pe mine intrebarea what are you supposed to be doing right now ma face sa ma simt foarte vinovata, desi nimeni , in afara de mine, nu ar indrazni sa ma intrebe asta.
    Kissed under fireworks??? De 4 iulie in Herastrau de catre o venerabila matusa intalnita intamplator se pune?
    La chestia cu butterflies cred ca nu te-ai gandit bine. Come on!!! Doar o data?? Fluturii incep sa zboare prin stomac din gradinita.

  2. mie toshiko’mi spune că mă cunoaște după zâmbet: ori ai văzut nește copii, ori v’o pisică. da’ mai ales copii.

Leave a comment