Skip to content

Lucruri de mirare

18 October 2011

De cat timp nu am mai cetit o carte politista.

***

Cum gonea discul rosu al soarelui, vazut din tren, tangent perfect la linia orizontului.

***

Ca traiesc intr-o lume in care exista cineva pre nume Gurbanguli Berdimuhamedov (gasit absolut din intamplare pe feisbuc) si io habarnaveam pana acum 10 minute.

***

Cum de in minte imi vine sa plec haihui si in muschi imi vine sa stau pe ganduri.

***

Cum lucrurile, oamenii, actiunile devin din ce in ce mai insignifiante(i) iar senzatiile din ce in ce mai familiare, ca un pieptene tocit.

9 Comments leave one →
  1. 18 October 2011 22:14

    Madelin, asta se vindeca doar cu un drum pe jos sa-l intalnesti pe Gurbanguli Berdimuhamedov.
    .

  2. 19 October 2011 00:01

    !

    :)

  3. 19 October 2011 01:18

    ‘Cum gonea discul rosu al soarelui, vazut din tren, tangent perfect la linia orizontului.’

    Am prins si eu in palme, praful auriu-roscat si solzos al acestui amurg in spatele umbrei lui siderale.

    P.S
    Te-am adaugat la linkurile mele.

  4. 19 October 2011 06:38

    si nu-i un oarecare, e de vreo 5 ani chiar președintele Turkmenistanului

  5. madelin permalink*
    19 October 2011 11:03

    @Blegoo
    Daca nu s-a tradus, tot degeaba. Sh-orcum ss vrea mai degraba clasice.
    (si io nu folosesc amazonul, hihi)

    @Iulia
    Pi nu poci sa merg pe jos decat in gand.

    @CST-Link
    Alea ar fi fost chestii de exclamare. Mirarea poate fi doar contemplativa 🙂

    @Irina M.
    Bine ai venit! Io te am deja in lista.

    @Mosu
    Oare el o fi auzit de Madelin? 😀

  6. 24 October 2011 23:04

    Nici io!
    888(mi-e lene să apăs şi ctrl ca să văz stele, aşa că las opturile, par mai creativă)
    Cum gonea?
    888
    Acum un minut am aflat şi eu şi dacă nu mă mai uit o dată la numele lui am şi uitat. Acum două minute.
    888
    Fiindcă în minte nu-ţi trebe bani. Muşchiu’ nu-i simţitor, fiindcă gândurile pe care stă ştiu că portofelu’-i gol…
    888
    Păi, nu devin…redevin.

  7. madelin permalink*
    25 October 2011 23:42

    Almanahe, nu-i de bani. Decat ca ma dau greu dusa, nus de ce. Oi fi imbatranit.
    (Pentru la anul planuim o reintalnire cu coledzii de liceu, nu spui cati ani, na. Io ma ocup cu tabelul cu numere de telefon si adrese de email. Sh-azi colegu’ Ratza mi-a comunicat ca el e prea batran ca sa aibe o adresa de email! 🙂

  8. madelin permalink*
    2 November 2011 21:18

    Am aflat de la Zaza ca-canta si la acordeon.

Leave a Reply

