Skip to content

Dovlecii

30 October 2011

Tataia de la Mizil i-a adus de la mosie.

Copiii i-au scobit, cate unul fiecare.

Artistul casei (capul familiei) i-a sculptat.

No, de’amu sa ne spariem!

Dovleacul lui Mihu:

  

Dovleacul lui Miru:

  

PS

Ne-am inscris si la Ada, la Parada Dovlecilor.

6 Comments leave one →
  1. 30 October 2011 22:40

    A lui Miru e mai frumos, si pare mai cumsecade. A lui Mihu rinjeste periculos intr-o parte.

  2. madelin permalink*
    30 October 2011 22:46

    A lui Miru e pampalache, a lui Mihu e jmecher 🙂

  3. 31 October 2011 03:47

    Am luat si noi 2 de la magazin cu aceeasi intentie, am ajuns acasa si apoi ni s-a facut lene, mai ales ca n-am mai scobit dovleci de vreo dooj de ani niciunul dintre noi. M-am gandit ca e chiar mai practic sa-i las intregi, dupa ce trec colindatorii(copii), pot sa-i bag la cuptor sa vad daca sunt buni(dovlecii, nu copii) :)). Daca nu mi-e prea lene, pot incerca o placinta cu dovleac.

  4. 3 November 2011 05:43

    şi mie îmi place a lui Mihu, are o privireeee de pişicher…

  5. 4 November 2011 14:03

    is probabil cei mai simpatici dovleci halloweeniti vazuti de mine. felicitari artistilor 🙂

  6. Blegoo permalink
    5 November 2011 09:06

    Jură-te cu mâna pă inimă… că n-ai ghidonat copiii…

Leave a Reply

