Skip to content

Am castigat o parada

1 Noiembrie 2011

…de dovleci.

Iu-hu!!!

SI bomboane, eheeei.

De participat am participat cu dovlecii din dotare. Dovleci la care a participat tot familionul, mama mai putin, ca asa e-n tenis!

Concursul paradei dovlecilor a fost organizat si gestionat pe blogul ei de Ada, o foarte, foarte, foarte draga scriitoare de blog si mamica virtuala, pe care o cetesc si urmaresc de muuuult de tot.

Multumiri Ada, pentru eforturi! Si pentru idee!!

Noi donam bomboanele castigate celorlalti copii si parinti participanti, de exemplu celor doi lei si o pisicuta, sa le treaca supararea ca Ada a fost obosita cu bebelusul si a uitat sa le puna poza in galerie.

4 comentarii leave one →
  1. 1 Noiembrie 2011 14:03

    Felicitari. Dar mie pampalache imi placea 🙂

  2. 1 Noiembrie 2011 14:22

    felicitari! Imi pare rau ca nu puteti ajunge. chiar nu puteti ajunge?

  3. 1 Noiembrie 2011 17:47

    Felicitari! Mie mi-au placut amandoi (ca si toti cei din concurs dealtfel), dar cel al lui Miru are ceva special „in privire”… :))

  4. madelin permalink*
    1 Noiembrie 2011 20:44

    Andreea, chiar nu am cum. Sunt in Bucuresti in fiecare zi, de la 8 la 3. Duminica am inot pana pe la 11.30 – 12.00.

    Iulia, Cora, merci!

Lasă un răspuns

