Skip to content

Chat perché cu cariere

2 Noiembrie 2011

Dar nu de marmura.

Tot de la Tapirul.

1. ce ai vrut “să te faci când te faci mare” – când erai la grădiniță

Vanzatoare la aprozar. Eram fascinata de inelele vanzatoarei de la aprozarul lipit de Ideal (acum e pizzerie), care straluceau intre pamant de cartofi, foi de varza si borcane cu muraturi.

2. ce meserie ai învățat în școală?

Sa repar televizoare alb-negru si color.

3. ce meserie practici acum? (cât de departe este de cea învățată?)

La facultate am avut 10 doar la mecanica fluidelor si la ingineria valorii. Vederea mea in spatiu a tins asimptotic spre zero, dintotdeauna. La proiectele desenate tiu minte ca mi-a iesit odata un dispozitiv foarte frumos decat ca-cantarea cat Himalaya. Noroc cu parte umanista din mine: engleza si cetitul cu ardoare si atentie la detalii a codului ingineresc ASME, pe care culmea, chiar il si intelegeam. Asa am ajuns sa profesez singura meserie filozofica din intreg universul tehnic.

4. dacă ai putea schimba brusc cariera (lăsând partea financiară și pe aia de prestigiu la o parte), ce ai face?

Scriitor de scrisori, felicitari, telegrame personalizate, la comanda. Un fel de Cyrano de Bergerac modern. Si as mai putea presta pe bani ceva ce include bantuitul asiduu pe internet in cautare de comori.

2 comentarii leave one →
  1. 3 Noiembrie 2011 01:12

    Toate vanzatoarele de aprozar aveau inele de alea, de care spui tu. Proveneau din ”diferentele” la cantar…
    Scoala- nu prea m(i)-a ajutat. Dupa ce am invatat atat, am ajuns mai rau decat eram inainte de a merge la facultate. Dar acum am mai multi bani! 🙂
    Una complet diferita, n-are nici o legatura cu scoala pe care am terminat-o.
    La varsta mea, m-as face pensionar. N-as mai astepta sa ma pensioneze astia la 65 de ani, mai ales ca nu stiu daca as mai apuca pensia.

Trackbacks

  1. Leapşa carieristă nemarmuristă dar înmărmuritoare « Ginger

Lasă un răspuns

