Skip to content

Am draci

6 November 2011

Iezapt azi am descoperit un site (blog!?) misto care nabelea ca se si termina. Cei mai pudici sa treaca cu vederea headerele, scroll direct down. De la el am furat titlul, ca nu reuseam sa zic cucuvintele mele.

Im ultima vreme gasesc pe tat internetzul asa:

Macaroons

Bai nene, nu poti sa faci un pas ca dai ba de vro poza cica aducatoare de ape in gura (nu am inteles niciodata cum dulciurile colorate artificial pot cauza pohte cuiva), ba de vro reteta minune, ba de vro nostalgie colinaro-hipstareasca. Te face sa te intrebi cum mama masii o fi trait omenirea fara fursecuri colorate pana acu. Cupcakes-urile mai sunt cum mai sunt, desi nici cu astea nu mi-e rusine.

***

Apoi miercurea fara cuvinte. Deci m-am saturat. E peste tot, nene. A invadat universul. Te loveste unde nici cu gandul nu te astepti. De la un adventist la altul mai merge, dar si la oameni seriosi? A, nu stiti ce e aia miercurea fara cuvinte? Lucky you! Nu stiti ce e aia pingurire? Ramaneti asa.

***

Si ma mai inerveaza teribil bratarile alea facute din iconite, pe care acuma le poarta si mamaile care se duc la manastire cu fete de perna pe care sa le atinga de moaste, si studentele in trenurile de-dus acasa in uichend, ba pana si barbatii.

PS

Bai, si e plin internetul de moace d’astea! Horrible!

20 Comments leave one →
  1. 6 November 2011 21:37

    bai nene , si eu citeam …am daci…huh

  2. 6 November 2011 22:54

    e o contradictie în headărul ăla pudin, ain’t it?

  3. 6 November 2011 22:55

    “pudic”, carevasăzică

  4. 6 November 2011 23:57

    Ce-i “miercurea fara cuvinte?”

  5. B.deComp permalink
    7 November 2011 00:29

    Zi de post 🙂

  6. 7 November 2011 07:09

    De acord cu primele 2 puncte (am gustat si eu macarons, nu sunt asa grozave), in ceea ce il priveste pe al treilea insa, habar nu am la ce bratari te referi?! 🙂

  7. madelin permalink*
    7 November 2011 08:57

    Soptitoareo, dap, am daci si romani.

    Tapire, ce contradictie?

    CST-Link, un fel de halloween si valentin la romani. Numai ca asta e cu crestere in zeliste * (care mere si daca te lincuiesti singur – vai, era sa zic o prostie). Zelistul este o chestie care masoara ratingul blogopiramidei romanesti.

    Ioana, cam astea.

  8. 7 November 2011 11:01

    pai gagica ii arata “f..k you” cu degetul si “don’t f..k” cu restu’ corpului

  9. madelin permalink*
    7 November 2011 11:10

    Pai headerele alea se schimba, nu ie numa’ unu 🙂

  10. 7 November 2011 19:03

    d\aia nu te prindeai…când îl vezi te prinzi

  11. 7 November 2011 19:20

    uite aici:
    [URL=http://smg.photobucket.com/albums/v505/tapirul/?action=view&current=amdraci.jpg][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v505/tapirul/th_amdraci.jpg[/IMG][/URL]
    (sper că merge)

  12. 7 November 2011 19:24

    nu merge…
    aici carevasăzică:

  13. madelin permalink*
    7 November 2011 20:52

    Ba e “f..k you” si cu restu corpului, toata ziua. Sau toata noaptea, that is.

  14. 8 November 2011 03:05

    pinguiţi!
    pinguim, măria-ta! 🙂

  15. 8 November 2011 10:47

    pai tocmai aia e contradictia. f..k or not???

  16. 8 November 2011 12:25

    @tapirul: if you have to ask….

    Madelin, mie imi plac macarons, dar ai uitat de vinerea cu linkuri, fotografiile pe film si ciocolata cu sare 🙂

  17. madelin permalink*
    8 November 2011 15:15

    Irina, fotografiile pe film sunt foarte misto. La fel si ciocolata cu piper sau cu ardei iute. Chiar si aia cu sare e deosebita (ne-a adus Tapirul din Helvetia).

    In schimb ferparele “Azi, clopotele bisericii noastre plâng, pt că duc la groapă un om care până mai ieri era în mijlocul nostru, un om care ne era drag, şi pe care toţi îl apreciam. A fost un om bun, muncitor” desi in veatza aia cu dureri nimeni nu-i spunea vreuna din chestiile astea. Uningers’asuitlacer-gen.

  18. 8 November 2011 16:45

    Da, sunt f misto, mi-ar placea si mie sa am curaj… (cu ciocolata cu sare o sa vad, ca tocmai mi-am cumparat una). De fapt enervante sunt “revelatiile” astea care apar pe toate blogurile dodata, ca mersul la piata la americani – am citit/vazut atatea posturi despre cum am mers la piata si wow, am gasit rosii si telina, ca mi s-a acrit.

  19. 8 November 2011 22:39

    păi, irina, nu io, ăla din poză is asking

  20. 10 November 2011 16:36

    păi, atunci,şi pentru el acelaşi răspuns 🙂

Leave a Reply

