Skip to content

Din puţul gândirii pozitive

13 November 2011

“Happiness is inexpensive!”

scria pe un zid virtual.

Bineinteles ca io am cetit:

“Happiness is inexpressive!”

9 Comments leave one →
  1. 13 November 2011 19:45

    Crede-ma, si eu tot asta am citit, prima oara! 🙂 🙂 🙂

  2. 13 November 2011 20:43

    Categorisirea într-o gaşcă, altfel scris șleahtă, bandă, clică, clan. coterie e penibilă, nejustificată şi nemeritată …
    Şi minima politeţe este, vă asigur, ieftină!
    Toate cele bune!

  3. madelin permalink*
    13 November 2011 21:02

    Gabriela, ma-ntreb daca o fi corect “inexpensive”.

    Doru, sa ramanem in Mahala, io asa zic.
    Pe scurt, totusi: gasca nu e deloc ce insirati dvs mai sus. Gasca e si aia de prietene cu care stai la sueta, de ex. Sau aia de amici cu care iesi la futbol, de-un alt exemplu.
    Nu am inteles partea cu politetea. Daca va face sa va simtiti mai bine, imi retrag hihi-ul.

    Nota pentru mine: am impresia ca am fost indusa intr-o grava confuzie. E alt doru?

  4. 13 November 2011 23:18

    Si nu zicea unde a gasit fericire ieftina??

  5. 14 November 2011 17:46

    Frate, Doru scrie cu diacritice!

    Nu, Madelin, e acelaşi Doru – nu vă lăsaţi înşelată de aparenţe grafice, priviţi înşiruirea delirantă de neologisme îndărătul cărora încearcă să îşi ascundă goliciunea ideatică. Şi convingerea că se pricepe la chestiuni intelectuale.

  6. madelin permalink*
    14 November 2011 20:35

    A., inclin sa nu crez io asa ceva…
    doru acela parea ca are ceva samtz al umorului. Imi amintesc si de o poezea misto postata ca-comentariu in Mahala.

    Acesta insa… Si-a sters si blogul.

    • 14 November 2011 22:19

      Cum adică şi-a şters blogul?? Eu văd că e tot acolea!

      • madelin permalink*
        15 November 2011 09:16

        Ieri pe vremea asta blogspotul spunea ca blogul a fost sters.
        Acum vaz ca s-a mutat pe wordpress.

Leave a Reply

