Skip to content

Creativii

19 Noiembrie 2011

Admir din toata inima si mintea mea, necoapte probabil amandoua, pe cei cu talent la orice. Cu talent la lucru manual. Talent la desen, bunaoara. Talent la tamplarie, bunaoara. Talent la infiletat becuri si montat prize, bunaoara. Cu talent pe care il impart si asa, degeaba.

Uite, de exemplu, cum s-au gandit niste talentati sa deseneze paginile 404.

Alea cu „sorry, pagina cautata nu a putut fi gasita!”.

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

6 comentarii leave one →
  1. dunia permalink
    19 Noiembrie 2011 12:06

    Cu alta minte, cu alta inima, dar tot necoapte, ii admir si eu pe talentati.

  2. 19 Noiembrie 2011 17:43

    și aia clasică cu mutzufanii

  3. madelin permalink*
    20 Noiembrie 2011 10:21

    Hihi, ce am cautat aia cu mutzufanii, eram sigura ca tu o gasesti.
    Io mai gasisem una, in engleza.

  4. 20 Noiembrie 2011 14:51

    pentru mine e sf cata rabdare ai sa cauti tate chestiile aste afaine in meandrele netului…
    mi-a placut ‘we broke something befriends you can’t type’ 🙂

  5. 20 Noiembrie 2011 19:59

    io am pus mai demult una care combină „not found” cu „forbidden”, da’ mă gândesc să le separ
    http://tapirul.net/404.html

  6. brightie permalink
    22 Noiembrie 2011 14:08

    un aproape 404 peste care am dat azi – foarte interesant.

    http://catalin.francu.com/index_msie.html#romanian

Lasă un răspuns

