Skip to content

Halăuinu’ românesc

30 Noiembrie 2011

(sursa foto)

In ce v-ati costumat az’noapte?

Io nu mi-am pus 41 de boabe sub perna.

Nu-mi amintesc ce am visat desi imi amintesc ca am visat totusi cate ceva.

Nu am frecat cercevelele cu ustoroj.

Nu am pus grau la incoltit in farfurioare.

Nu am mancat placinta sarata ca sa visez ursitul ce-mi da carafa cu apa minerala.

Nu l-am bagat in seama pe cotoiul Costel deci a ratat sa-mi zica cu vorbe ce-l apasa.

M-am pieptanat de dimineata.

Nu am pandit vrajitoarele pe maturi si strigoii cu ochii rosii de atata bantuit.

Creca o sa duc si gunoiul mai pe seara.

Nu m-am uitat pe cer sa vaz daca cerul a fost acoperit cu nori, deci iarna lunga si grea sau daca pe cer sunt stele multe si nu se vad nori, deci iarna usoara.

Doar de tors si de tesut pot sa ma las pana la Craciun, hai, treaca de la mine.

Noaptea de ajun e plina de lupi care vorbesc si carora le da santandreiul de mancare pentru tot anul. Lupul este investit cu abilitati fantastice, devenind mai iute de picior si mai aprig. Se crede ca poate chiar sa isi indoaie gatul sau rigid astfel incat sa isi poate vedea coada.

PS

La multi ani andrelelor si andrelilor.

No comments yet

Lasă un răspuns

