Skip to content

Lista cu lucruri pe care nu o să le fac niciodată (7)

18 Decembrie 2011

Să coc cozonaci de Crăciun într-un cuptor cu lemne.

12 comentarii leave one →
  1. 18 Decembrie 2011 13:05

    Si eu sa-i mananc, la gura cuptorului, cu o cana de vin rosu, si ninsoare cu viscol afara.

  2. 18 Decembrie 2011 14:02

    Sunt curios re titlu ca el m-a atras, eu avand o oarecare afinitate personala pt nr 6, (desi in viata concreta de zi cu zi ma focusez in mod obisnuit pe nr. 4, sau, daca e vreo problema mai complicata, doar pe 2, ca sa nu existe risc de eroare prea mare in concluziile mele…chestie aplicabila pe diverse domenii de interes sau activitate pt mine personal, fie on-serviciu, fie off-serviciu, deoarece stiu in general ca e mai usor si eficient sa gandesti la nivel de sistem binar 0/1, plus ca e mai simplu si concret util sa stii sa numeri macar pana la 4, plus ca in general creierul uman nu retine usor informatie peste 6 biti, de ex. un nr. de telefon de 6 cifre..pt mine personal pana si asta e un challenge deosebit…dar imi plac, totusi, la nivel estetic unele figuri geometric plane cu 6 laturi sau colturi, ca de ex. reprezentarile grafice ale fulgilor de nea sau fagurilor de miere, sau, pana si re. insecte, care NU imi plac, mie mi-e mai frica de alea cu 6 picioare decat de cele cu 8 picioare, desi STIU ca teoretic si unele cu 8 picioare pot fi mai periculoase decat multe din cele cu 6 picioare…adica nr 6 chiar are impact emotional destul de profund pt mine personal, desi, in general, ca sa ma comport cat de cat etic, m-am decis sa imi mentin aceasta preferinta doar la nivel de apreciere estetica personala, si incerc sa corectez pt asemenea posibile distorsiuni cauzate de preferinta personala cand chiar indeplinesc activitati de cantarire/estimare/evaluare/apreciere re diverse cifre prezentate mie la serviciu, fie de persoane reale, fie din tabele, tocmai ca sa nu existe risc de astfel de estimari eronate, chiar fie si ele de nivel ff simplu de a trage o linie peste vre-un semn sau rand de semne, cand trebuie sa indeplinesc diverse activitati comune de tip cenzura).

    Sorry de divagatie.

    Intrebarea este: ce semnificatie sau legatura are acest titlu, nr. 6 pus intre paranteze, cu tema prepararii cozonacilor ? Exista vreo conexiune estetica intre mirosul sau amintirile legate de cozonaci si/sau nr cozonacilor de dimensiuni obisnuite potential traditional preparabili, cred, din cam 2 kg de faina plus restul ?

    (Stiu ca poate fi doar ceva banal de clasificare de sectii sau capitole de blog, dar eram si eu curios, plus ca mi-a fost lene si in mod real nu am fost deosebit de motivat sa „inspectez” blogul la nivel mai aprofundat, ca sa incerc sa-mi dau seama eu singur de vreo posibila explicatie.)

  3. madelin permalink*
    18 Decembrie 2011 15:42

    @Iulia
    Decat ca asta n-o sa sa intampleze niciodata…

    @ Dr.Craciun
    Rudolfe, io stiu precis ca tu stii precis ce inseamna 6 ala, penca e la mintea cocosului (sau ale starcului danez), in alea 3 randuri ale postului.
    Si mai stiu precis ca divaghezi premeditat.
    Si mai stiu precis si ca divaghezi premeditat ori de cate ori vezi ca a comentat Iulia.
    Si mai stiu precis ca, desi subliniezi (voalat sau direct) tiNpul tau perdut cu comentarii, stii sigur ca tze-am moderat vro cateva.
    Si mai banuesc si ca ai mai multe identitati virtuale.
    Ce nu stiu precis e de ce am trecut de la un sentiment de iritare apropo de invaziile craciunesti, la unul de binevoitoare condescendenta. Chiar simpatie, pe alocuri. Si sunt si curioasa sa te vaz in ochi. Dar imi trece repede.

  4. 18 Decembrie 2011 16:30

    Pentru Madelin – ploieşteanca anului, fără număr!

    Şi pentru Vlad, cî tăt di Mahala îi!

  5. madelin permalink*
    18 Decembrie 2011 17:41

    Stimate A.

    1) Nunteleg de ce e rau sa faci statui, festivaluri, alea alea. Iete ca si autorul articolului o comite

    2) Nunteleg de ce e rau sa nuntelegi (Caragiale, that is)

    3) Calul lui Mihai Viteazul avea si penis, destul, insa sculptorul a trebuit sa-l dea jos la protestele mamicilor copiilor care se jucau in parc (probabel ca si autorul articolului din DV cu tricicleta)

    4) trenul nu mai face demuuuuuut 40 minute pan’ la Bucuresti, se vede ca autorul merge cu masina mica ca sa-nburghejit in Bucurestiu ala, capitala pierzaniilor

    5) Fabricile şi rafinăriile respectă normele europene de mediu pentru ca „s-au” dezafectat aproape di tat

    6) Pp ca cele 1000 de ceasuri sunt aleade la Muzeu

    7) La Leonard Doroftei Pub sunt concerte super iar patronul te intampina frumos la venire, te saluta la plecare si te intreaba cum te-ai simtit. Este un domn foarte dragut.

    8.) Avem si fantani arteziene, na!

    Si nu, nu iubex in mod deosebit provincia mea rivolutionara dar orisicatusi.

    PS
    M-am molipsit de la Craciunel cu chilometrii astia de raspunsuri.

    later edit ca mi-am adus aminye
    Avem si patinoar si bazin de inot. Si doo moluri. Si nunteleg ce se mira jurnalistul atat, ca doara primarul nostru nu e mai portocaliu ca primarul lor.

  6. 18 Decembrie 2011 19:28

    @ Madelin: NU ai dreptate. Habar n-am cine e Iulia, nici macar nu observasem ca comentase cineva cu acest nume. Eu chiar am fost atras de TITLUL cand am dat azi click pe linkul de la blogul tau. ABSOLUT tot ce am scris acolo am gandit sincer si spontan in timp ce scriam. Asa fac intotdeauna si la fel am sa continui sa fac cat o sa mai fiu eu motivat sa mai comentez in scris pe undeva in public. Cand ma adresez cuiva sau despre cineva, il anunt de obicei expres, asa cum ti-am pus numele aici, la inceput. Mie imi place sa ma gandesc la mine, dar uneori imi mai vin si intrebari pt altii, de aia am intrebat.

  7. 18 Decembrie 2011 19:33

    Tot habar nu am ce inseamna titlul ala cu nr 6 pus in paranteza, dar desi eram la un moment dat curios, nu sunt chiar atat de curios incat sa te presez eu pe tine pt vreun raspuns fata de mine, ca asa ceva nu ar fi etic pt mine sa fac in nici o comunicare de tip on-line cu nimeni, mai ales cu oameni pe care efectiv nu ii cunnosc, (si chiar vorbesc/scriu asta serios si concret si fara nici un misto sau nici un subinteles sau nimic „malevolent”).

  8. madelin permalink*
    18 Decembrie 2011 20:11

    Bine Rudolph Aspirant, fie ca tine. Esti atat de deosebit incat ma gandesc ca nu poti fi adevarat.

    Numarul (6) este a sasea dorinta pe „Lista lucrurilor pe care nu o sa le fac niciodata”. Le numerotez ca sa indeplinsc cerintele de trasabilitate.

  9. 18 Decembrie 2011 21:31

    Mie personajul Rudolf imi da un sentiment ciudat, ca un cersetor ciung.Mi-e foarte mila, dar nu pot sa ma uit. Am citit -prima oara cand a aparut- comentariile si posturile lui de aici si de pe blogul personal. Acum sar peste. Sper sa fie doar o creatie, un joc natang si atat.

  10. 18 Decembrie 2011 23:49

    nu contează dacă e creație sau e real.

  11. 18 Decembrie 2011 23:50

    și nu contează despre care dintre ei vorbesc, de fapt.

  12. 19 Decembrie 2011 06:09

    @ Madelin: Multumesc pt raspuns.

    Nu pot decat sa ma bucur de coincidenta ca acest „multumesc” pare a veni in comentariul nr. 12 la acest post, si, desi nu doresc sa promovez in mod special tendinte catre diverse superstitii, (eu personal nefiind superstitios decat fata de cateva lucruri pe care chiar doresc in mod expres sa le estimez ca fiind de bun augur, si sa le utilizez astfel in scop sustinator de moral pt mine insumi, ca de ex. gasitul unei monezi pe undeva pe jos, sau gasitul unui trifoi cu 4 foi), pot sa relatez ca eu personal am sentimente bune si fata de nr 12, mai ales din cauza de „Dirty Dozen” si „12 Oameni Furiosi” !

Lasă un răspuns

