Skip to content

Asadar

2 Ianuarie 2012

De aci inainte, it’s between you and me. Intre noi doi, adicatalea.

PS

Doream să pecetluiesc sub celofane, în borcanele străvezii, verzui, de pe rafturi, timpul, ca pe-un bulion întremător” (Emil Brumaru)

4 comentarii leave one →
  1. 2 Ianuarie 2012 16:11

    2.01.2012

  2. 2 Ianuarie 2012 19:36

    Off topic: iar te-am confundat cu Margot cand am dat click pe linkul blogului ei in loc de al tau, sau invers ! Efectiv, deoarece sunteti puse una langa alta in blogrollul blogului lui Cleo, de unde dau eu click la alte bloguri, mereu mi se intampla asta si, desi uneori am chef sa dau click pe Margot, nimeresc aici, sau invers. Nu stiu ce sa fac astfel incat sa nu mai patesc asta.

    Insa confundarea Madelin cu Margot nu mi se pare la fel de grava, ca totusi numele sunt cat de cat asemanatoare si au aproape acelasi numar de litere, dar, mai rau, patesc chestia asta si pe blogul lui Mircea Vladut, (care e celalalt blog principal de unde dau eu click la alte bloguri in ultima vreme), de mereu confund Casa cu nuci cu Cronica unei morti mereu anuntate, care poate ca e mai inteligibil de ce deoarece sunt nume de bloguri mai lungi, de tip expresie, pe care nu are timp mai nimeni sa le citeasca sau sa le tina minte, (mai ales eu, cu ADHD + total nepasator si in real life re aranjat diverse materiale de lectura pipaibile dupa vreo ordine anume pe diverse rafturi, desigur), insa, si mai rau, confund pe Liviu cu Lubileah, si consider ca macar la astia din urma ar trebui sa-mi dau seama, ca e, totusi, mai clar ca numele unuia e de baiat, si celalalt, parca, mai de fata !

    Oare sunt singurul care pateste chestia asta ? (Ca nu am vazut/auzit pe nimeni marturisind sau facandu-si probleme despre asa ceva pana acum)

  3. 3 Ianuarie 2012 21:23

    Sorry de comentariul cam nesimtit, eram de-a dreptul mahmur.

  4. 8 Ianuarie 2012 17:46

    asadar… sa ai un an bun, cu multe bucurii, cu putine surprize neplacute si cu multa intelegere si impacare!
    iar timpul de-ar fi sa-l strangi in borcane, foloseste rogu-te din cele de dulcet nu din cele de bulion fie el si intremator…

Lasă un răspuns

