Skip to content

Treileme

10 Ianuarie 2012

Creca asta e treilema acestui inceput de an maiaş. Sau cam asa ceva.

Daca nu treilema secolului.

Treilema mileniului!

Provocata de draga mea colega si prietena, de care ma despart doo monitoare si septe cabluri, la servici,

Si zicandu-mi ea ca a mai aparut o gospodina ratata pe netu,

Asta seara m-am cautat pe motoare, „jurnalul unei gospodine ratate” zic.

Iata ce-am aflat:

– iutubul imi contorizeaza separat videoclipurile la care dau linc. Probabel ca osa-misi multumeasca vrodata, cu o dedicatie speciala;

– exista un articol scris de o bistriteanca cu care am cate ceva in blogroll. Deci Irina, nu, nu sunt io asta! 🙂

– apar si pe tuitar desi n-am cont

– citatez: „albaneagra-jurnalul unei gospodine ratate at US States Map No Results Found” – nunteleg nimica

– un articol pe blogul meu valoreaza 200 roni virtuali (toate? alea lungi? alea cu lincuri?)

– Mihaela Ursa a zis chestii faine despre mine si io habarnam avut. Multumex.

(pentru cine are rabdare sa ceteasca, aici e partea I a dixcutiei bloguri versus jurnale intime)

– StumbleUponu’ m-a Discovered on Mar 24 2008, 03:47am

– suntem mai multi care spunem „muzichii”.

– pe un blog (?) cu care n-am vrut odata sa fac schimb de lincuri, apar articole de-ale mele, linc-gen, cu titulatura completa site+post. Eram sa ma inervez dar apoi am vazt ca e pe locul peste 1100 3618 in zelist. Si l-a facut si sozo bou. Asa ca mi-a trecut.

Hai ca m-am plictisit, vorba unui clasic in veatza.

No comments yet

Lasă un răspuns

