Skip to content

Vineri 13

13 Ianuarie 2012

Daca ploua cu soare, inseamna ca-si bate dracu nevasta.

Daca vezi o stea cazatoare pe 10 august (Sfantul Laurentiu), iti visezi alesul.

Daca unei fete i se incurca ata cand coase, inseamna ca se gandeste iubitul la ea.

Superstitiile mele:

– nu imi place sa-mi treaca o pisica calea, insa numai daca pleaca din partea stanga a mea

– nu imi las geanta pe jos

– caut de cand ma stiu trifoae cu patru foae. Odata eram la serviciul ingineresc de demult, aveam inspectie mare din America, si-n turele dintre biroul de protocol si biroul meu, carand dosare si vestigii, m-am oprit minute bune, observand lanul de trifoi proaspat crescut in spatiul verde, sa caut norocosul

– interzic oricui sa fluiere in casa

– daca vars sare pe masa, arunc un pic peste umar (aici sunt intr-o companie selecta, Leonardo da Vinci l-a pictat pe Iuda varsand sare. Se spune ca si in ghicitoarele-tiganci, daca nu iti place de moaca lor, e bine sa arunci un praf de sare

– bat in lemn de Doamne fereste!

– daca ma mananca palma stanga iau bani, cu dreapta dau

– tin un fir de ata in gura daca-mi cos direct pe mine, ca sa nu-mi cos mintile

– daca mi se zbate ochiu, ma vorbeste cineva de rau

– intru in incaperi cu piciorul drept. Si in lift.

– sar peste dungi

– daca vaz curcubeu sau barza sau randunea in zbor, o sa am noroc

– daca sughit, ma pomeneste cineva

– bunica are o chestie cu stranutul si zilele saptamanii dar nu o tin minte

– daca ma mananca nasul la suprafata, ma inervez in cursul zilei aleia. Asta e verificata si rasverificata.

– daca vad un preot in sutana pe strada, ma gandesc la ghinion

– daca vaz o ata pe cineva, o iau si o infasor pe deget ca sa aflu initiala celui care o iubeste

– nu suport sa vaz leagane goale leganandu-se

– daca calc intr-un rahat, sigur am noroc

– cioburile neintentionate (sic!) aduc noroc

– nu las cutitul cu taisul in sus pe masa

– daca visez ca-mi cad dintii, e semn de boala

– intotdeauna (cand imi aduc aminte), tin bani in buzunar de revelion

One Comment leave one →
  1. B.deComp permalink
    13 Ianuarie 2012 21:12

    Nu fii superstitioasa, poarta ghinion.

Lasă un răspuns

