Skip to content

Profetii autoindeplinite (volumul 1)

21 Ianuarie 2012

Pe la sfarsitul lui ianuarie ma apuca dragul de rezolutii-de-an-nou.

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

sau

Later Edit

sau

sau

5 comentarii leave one →
  1. 22 Ianuarie 2012 11:15

    sa inteleg deci ca ai vrea
    – sa opresti timpul loc
    – sa bei mai multa apa
    – sa fii o papusa
    – sa te apuci de cantat
    – sau de jucat
    – sau de zburat
    – sau de pictat
    – de cujetat
    – de scris poezii
    – de zambit
    – de calatorit
    – de ras pana te doare burta
    – ti-ai dori sa mergi incet cand mananci
    – siii…… na ca la ultima m-ai incurcat; ce frunza e aia?!

  2. 23 Ianuarie 2012 09:54

    @mosu: frunza de busuioc, cred. Sa-si puna busuioc in par si sa aiba buzele ca cireasa :)?, sa invete spaniola si alfabetul tocilarilor 🙂

  3. 24 Ianuarie 2012 21:09

    Eu, fiind mai ritualistic compulsiv din fire, cred ca anumite chestii trebuie sa le faci si pt ca te simti obligat de vreo datorie.

    De exemplu, eu mi-am propus ca rezolutie de Anul Nou pt 2012 sa ajung sa pot estima in cifre cu cat am pagubit eu financiar contribuabilii diverselor state care au contribuit la finantarea mea de cand m-am nascut, eu dandu-le inapoi nici a zecea mia parte din cat au cheltuit ei pe capul meu…nu e vorba de contribuabili individuali, e vorba de bani de la bugetele statelor respective din care am supt eu personal, deci de toti contribuabilii acelor state, care includ, alaturi de Romania, si Finlanda, si Vaticanul, recent mi-am dat seama, desi la inceput negasem, si Republica Franceza, si mai sunt si alte state care m-au intretinut, inclusiv educat, imbracat, adapostit, hranit, sau, in general contribuit pe anumite perioade discrete de timp, la mentinerea integritatii, inclusiv a sanatatii mele personale de la 1980, de cand m-am nascut, incoace.

    Mi-am facut si probleme la un moment dat daca e prudent sa dezvalui aceste sume deja estimat uriase public, mai ales ca eu am facut praf ce anumite sume am primit si in bani pe chestii ca tigari, vacante scumpe, sau imbracaminte de brand si alte obiecte de fetish personal. M-am gandit la posibilitatea ca daca anumite state din cele ce se vor regasi pe lista vor trece poate prin perioade economice mai dificile si vor incerca sa isi recupereze datoriile si ma vor gasi pe mine listat si cu cifrele gata pregatite pe Internet, si o sa trimita pe cine stie ce reprezentant la usa mea sa ma bage la inchisoarea datornicilor, ca mie nici daca mi-ar pune poprire pe salariu si pe pensie tot nu as reusi sa dau inapoi o asemenea datorie de cum se prefigureaza ea de cand am inceput sa ma gndesc la ea. Poate ca vreun dictator de pe undeva, (deoarece sunt dator si unor astfel de state, plus nici nu vreau sa ma gandesc la cine oi fi dator indirect, prin cine stie ce spalari de bani la care au participat alte state mai oficial reputabile care m-au intretinut in anumite perioade), va ajunge sa ma acuze de criza curenta a economiei globale si se va emite, Doamne fereste, bat in lemn de cel putin 2 ori, vreo fatwa de tip pedeapsa pe capul meu mai rau ca pe cel al lui Salman Rushdie, cine stie ?

  4. 24 Ianuarie 2012 21:10

    P.S. comentariul a fost a propos de poezioara aia care zicea sa faci lucruri doar pt ca te fac fericit sau iti plac, cu care eu nu sunt de acord, mai ales ca sunt dator financiar si Vaticanului.

  5. 6 Februarie 2012 17:35

    Tu l-ai omorat pe Hossu! ;(
    Tulai, Doamne!

Lasă un răspuns

