Skip to content

Alt antrenament

30 Ianuarie 2012

Tot cu Motanul Motanov.

Vreau cele mai mari minciuni despre ce ați făcut în weekend. Fabulați”

Imi pregatesc din timp sculele: o strecuratoare, un mixer olog, un fir de matura.

Un lighean cat o barca.

Momeala: un pumn de migdale si o farfurie cu rahat taiat fideluta.

Ma scol in in zorile vinete si purced.

Ma apropii de covata, il simt, e acolo, potrivesc maiaua, bulboanele vajaie, vad cum coca inghite usor faina, usooor, paraind, lingura se scufunda incet, o recuperez incet, inceet, caaaalm, caaalm, stii? deodata brusc el ataca, o bulboana uriasa, coca explodeaza spre tava, nu-mi vei scapa, esti al meu, al meu, te-am prins!

Ca la vreo 3 kile asea.

Asa am facut io cozonac!

(omagiu domnului Marinus Moraru)

No comments yet

Lasă un răspuns

